بازیگر فیلم‌های خانه‌ای در خیابان چهل و یکم و دارکوب معتقد است منتقدان سینمایی نظراتشان مستقل و تخصصی است و از همین منظر تندیس جشن منتقدان برایش اعتبار خاصی دارد.

پایگاه خبری تئاتر: سارا بهرامی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که سال قبل به خاطر بازی در فیلم سینمایی "دارکوب" برنده جایزه تندیس بهترین بازیگر زن جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران شد، در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره این رویداد درباره اهمیت کسب این جایزه گفت: به نظر من برای تمام اهالی سینما در تمام بخش‌ها، جشن منتقدان بسیار مهم و قابل توجه است و همه اهالی سینما برایش اهمیت و اعتبار خاصی قائل هستند.

بازیگر فیلم "ایتالیا ایتالیا" با تأکید بر وجود نگاه تخصصی در داوری جشن منتقدان، تصریح کرد: بردن جایزه از این جشن برای هنرمند، درواقع یک مهر تأیید بر توانایی‌هایش است و از این نگاه، ارزش جایزه این جشن از هر جشنواره دیگری فراتر است.

این بازیگر ضمن اشاره به حس خوب بردن جایزه از جشنواره‌ها افزود: هیچ‌وقت از قبل و در حین بازی دریک فیلم به فکر بردن جایزه نیستم و تمام تمرکزم روی ارائه بازی درست و خوب است.

بهرامی با اشاره به کسب توأم جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم فجر و جشن منتقدان تأکید کرد: وقتی دو سال قبل به خاطر بازی در فیلم "دارکوب" سیمرغ بلورین را از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به دست آوردم و سال قبل برگزیده منتقدان شدم، به این نکته پی بردم که انتخاب و بازی‌ام در این فیلم درست بوده چرا که دو جشن معتبر بر بازی من صحه گذاشته‌اند. با این وصف، نظر منتقدان را یک نظر مستقل و تخصصی می‌دانم و خوشحالم که علاوه بر تندیس "دارکوب" در سال‌ 1395 هم از جشن منتقدان یک دیپلم افتخار برای بازی در "خانه‌ای در خیابان چهل و یکم" دریافت کرده‌ام.