تهیه‌کننده فیلم «پدران» از تجربه خود با سازندگان فیلم‌ کوتاه در ساخت یک فیلم بلند سینمایی گفت.

پایگاه خبری تئاتر: مسلخی که در جشنواره‌ فیلم فجر سال‌ 1393  با فیلم «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» به عنوان کارگردان جوان حضور داشت و به عنوان جوان‌ترین کارگردان فجر شناخته شده بود، امسال به عنوان تهیه‌کننده فیلم اول در کنار سام صلواتی که او نیز کارگردانی فیلم اول را برعهده دارد در این رخداد فرهنگی شرکت می‌کند.

مسلخی در ابتدا بیان کرد : فیلم «پدران» فیلمی اجتماعی و خانوادگی است که تقابل پدران در مقابل پسران را بیان می‌کند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در خلاصه داستان فیلم «پدران» آمده است: «رویارویی 2 نسل می‌تواند حادثه بیافریند؛ در پدران حادثه‌ای 2 نسل را رو در روی یکدیگر قرار می‌دهد.»

«سام صلواتی» کارگردان این فیلم از نسل فیلم‌سازان کوتاه است که اولین فیلم خود را در جشنوراه فجر سال 91 با عنوان «زمستان آخر» به دلیل آنکه پروانه نمایش سینمایی نداشت به جشنواره راه نداند و به همین دلیل است که برخی به اشتباه گمان کرده‌اند که وی دومین فیلم سینمایی خود را ساخته است. فیلم اول ایشان نیز توسط هیأت داوران دیده شد و از فیلم بسیار لذت بردند اما امکان شرکت در جشنواره را پیدا نکرد. بنابراین فیلم «پدران» اولین فیلم سینمایی صلواتی است.

در این فیلم علیرضا ثانی‌فر، هدایت هاشمی، گلاره عباسی، مهشید ناصریبه همراه برخی از بازیگران درجه یک فیلم کوتاه ایفای نقش کرده‌اند. اعتقاد من بر این است که دستآوردهای فیلم کوتاه برای شرکت در ساخت فیلم بلند سینمایی بسیار قوی است.

به نظر من باید نسل فیلمسازان کوتاه مورد تشویق قرار بگیرند تا امکان حضور آنان در این بخش از سینما نیز افزایش پیدا کند. بنابراین بسیار خوشحالم که در کنار بازیگران و کارگردان همکاری می‌کنم. اما باید به این نکته نیز اشاره کنم که در کنار ما بزرگان سینما نیز حضور دارند مانند  محمدرضا گوهری  به عنوان نویسنده، مرتضی پورصمدی فیلمبردار و حسن دوست تدوین‌گر سینمای کشور که از تجربیات آنان استفاده می‌کنیم.


منبع: خبرگزاری تسنیم