فیلم کوتاه «کوپه» به نویسندگی و کارگردانی محمد طالبی، در بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی Kontrast آلمان رقابت می‌کند.

پایگاه خبری تئاتر: فیلم کوتاه «کوپه» به نویسندگی و کارگردانی محمد طالبی و از تولیدات دفتر تهران انجمن سینمای جوانان ایران، اولین حضور و نمایش جهانی خود را در بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی Kontrast آلمان تجربه می‌کند.

جشنواره بین‌المللی Kontrast با دو هدف اصلی ایجاد امکان اکران عمومی برای فیلم‌سازان آماتور که ایده‌های‌شان را بدون حمایت مالی و با کمترین امکانات تکنیکی به فیلم بدل می‌کنند و معرفی میانبرها و ویژگی‌های میانبرهای تولید به‌کار برده شده توسط فیلم‌سازان حرفه‌ای مستقل برای خلق آثارشان، در آلمان برگزار می‌شود. این جشنواره برای دستیابی به این دو هدف، هر نوع فیلم کوتاهی از اثر ویدیویی یک فیلم‌ساز آماتور تا فیلم 16 میلیمتری یک کارگردان حرفه‌ای تا 30 دقیقه و بدون هیچ محدودیت موضوع که تا کنون در این قرن یا قرن گذشته در این کهکشان ساخته شده است را می‌پذیرد.

گفتنی‌است اولین ساخته محمد طالبی  فیلم کوتاه "زنبوردار" نیز گیش از این در جشنواره‌های متعدد بین‌المللی فیلم کوتاه مثل مذهب امروز ایتالیا، Eberswalde آلمان، New Vision اوکراین، فیلم‌های فلسفی آتلانتا آمریکا و... حضور داشته و در جشنواره‌هایی چون سینما و دریا مراکش جایزه ویژه هیأت داوران و جایزه دوم جشنواره  AgriCulture ایتالیا را  از آن خود کرده است.

بیست‌ویکمین دوره جشنواره Kontrast از 28 فوریه تا اول مارچ 2020 در مرکز فرهنگی جوانان بیروت برگزار خواهد شد.