کارگردان فیلم کوتاه «حفره» با اشاره به اینکه این اثر آماده نمایش است بیان کرد «حفره» ماجرای خراب شدن سردخانه یک قبرستان است.

پایگاه خبری تئاتر: امیر روئینی کارگردان فیلم کوتاه و فیلمنامه نویس درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: در حال حاضر مراحل پست پروداکشن فیلم کوتاه «حفره» به پایان رسیده و هم اکنون برای پخش بین الملل آماده ارائه است، این فیلم به تهیه کنندگی علی کوشا و تولید شده در انجمن سینمای جوانان ایران دفتر تهران است.

وی بیان کرد: فیلم کوتاه «حفره» یکی از سخت ترین فیلم هایی است که در مدیوم فیلم کوتاه ساخته شده و فیلمنامه فیلم «حفره» در سال گذشته موفق به کسب چندین جایزه بین المللی شده است.

این کارگردان فیلم کوتاه تاکید کرد: قصه فیلم درباره سردخانه قبرستانی است که ۲ روز است خراب شده و بوی تعفن همه جا را فرا گرفته است.

وی با اشاره به اینکه کار با نابازیگر کودک بسیار سخت است، توضیح داد: در فیلم کوتاه «حفره» که بازیگر در شرایط خاصی به سر می برد در حدی که گاهی نا امیدی تمام وجودم را فرا می گرفت اما فیلمساز جز ادامه راهش چاره ای ندارد.

این فیلمساز کوتاه ادامه داد: برای نقش اول بیش از ۳۰ تست بازیگری گرفتم که هیچکدام به فضای فیلم نمی خوردند و در نهایت با وسواس خاصی و تمرین زیاد بازیگر مورد نظر خود را انتخاب کردم، سختی این کار سبب شده است تا مدت ها به سراغ فیلمی با سوژه کودک و نوجوان نروم.

وی تاکید کرد: هزینه های ساخت فیلم کوتاه بسیار سرسام آور شده و دیگر مثل سابق نمی توان با بودجه های کم فیلم کوتاه ساخت.

کارگردان «حفره» در بخش دیگر از صحبت های خود درباره دیگر فعالیت‌هایش گفت: در سال اخیر سه فیلمنامه کوتاه به نام های «داغی» به کارگردان فاطمه محمدی، «اشرف مخلوقات» به کارگردانی نیکا شهباز زاده، «عطف» به کارگردانی امین قوامی نوشته است.

عوامل فیلم  این فیلم کوتاه عبارتند از فیلمنامه و کارگردان: امیر روئینی، تهیه کننده: علی کوشا، بازیگران: امیرعلی روئینی، نازنین کریمی، داوود زارچی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حامد عزیزی، دستیار دوم کارگردان و منشی صحنه: امیرحسین باقریان، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: محمدعلی ملک پور، تدوین: شیدا گرجی، صدابردار: جمال دهقان، صدا گذار: حسین قورچیان، مدیر فیلمبرداری: سورنا افخم الشعرا، دستیار اول فیلمبردار: فرشاد عیدی، اصلاح رنگ و نور: پویان آقابابایی، گریم: مریم حسنی، موسیقی: امید غفاریان، طراح صحنه و لباس: حامد پاژوند، جلوه های ویژه رایانه ای: داریوش اطهاری، مترجم: حسن شرف الدین، مدیر تولید: محمد کریم پور، جانشین تولید: امیر پارسایی، مدیر تدارکات: سعید غلامی، مسئول هنروران: خانم کبیری، تولید شده در ان


منبع: خبرگزاری مهر