"ضد آب" ساخته داود رضایی در پنجاه و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم هامبولت نمایش داده می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: فیلم کوتاه "ضد آب" به کارگردانی داود رضایی به مرحله نهایی پنجاه و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم هامبولت در آمریکا راه پیدا کرد. این رویداد قدیمی‌ترین جشنواره دانشجویی دنیاست و در آن جدا از نگاه هنری، به‌لحاظ برقراری ارتباط و بیان مشکلات فردی و اجتماعی نیز به آثار نگاه می‌شود.

در این دوره بعد از داوری  آثار ارسالی نزدیک به 169 اثر انتخاب اولیه شد و سپس نزدیک به 30 اثر از جمله "ضد آب" برای اکران برگزیده شدند که از این تعداد نیز "ضد آب" به عنوان منتخب به مرحله نهایی راه یافته است.

در خلاصه داستان "ضد آب" آمده است: سیامک در کودکی قربانی کودک‌آزاری بوده، و بعداز آن حادثه هیچ‌گاه رنگ آرامش و ثبات را ندیده است. هنوز سایه سنگین آن اتفاقات لحظه‌لحظه زندگی سیامک را فرامی‌گیرد و او را ترک نمی‌کند. سیامک حالا بعد از بیست سال با مردی روبرو می‌شود که باعث همه این اتفاقات بوده است...

در این فیلم حسین امیدی، محمدرضا مالکی و پدرام زنجانی هنرنمایی کرده‌اند و پویان آقابابایی مدیر تصویربرداری، بهزاد ترکی‌زاده تصویربردار زیرآب، همایون کاشانی طراح صحنه و لباس، علی عرفان فرهادی مدیر تولید و مجری طرح، مسعود جورسرا صدابردار، میثم شاه‌حسینی و داوود رضایی تدوینگر، سوسن سلامت گریمور، حسام موفق عکاس، مهدی اکبریان صداگذار در ساخت فیلم داود رضایی را همراهی کرده‌اند.

دیگر عوامل عبارتند از تهیه‌کننده: داود رضایی، دستیار کارگردان: طاهر خیری و پوریا فراهانی، مترجم: مینا رضایی، هاله قاسمی، استوری بورد: ریحانه صالحیان، پوستر و لوگو: سعیده جانی خواه، دستیار تصویر: علیرضا بیات، محمدرضا بیات، دستیار صدا: مهدی اسبقی، موسیقی: داود رضایی، مدیر تدارکات: احسان رحیمی، سایر بازیگران: مهدی پارسا، امین حسینیون، مهرناز فقیهی، پخش بین الملل: مهدی کامرانی راد.

پنجاه و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم هامبولت قرار بود از 24 الی 28 ماه آوریل (5 تا 9 اردیبهشت ماه) در خلیج هامبولت در شهر آرکاتا در کالیفرنیا برگزار شود، اما به علت شیوع ویروس کرونا دچار تغییراتی در زمان و مکان و نحوه برگزاری شد که به زودی زمان برگزاری جشنواره از طریق سایت جشنواره اعلام خواهد شد.