لری دیوید بازیگر و کمدین آمریکایی کتاب پرحاشیه خاطرات وودی آلن را اثری عالی خواند و از آلن دفاع کرد.

پایگاه خبری تئاتر: لری دیوید بازیگر، نویسنده، کارگردان و کمدین آمریکایی ضمن قدردانی از کتاب زندگینامه وودی آلن با نام «درباره هیچ –  Apropos of Nothing» از این کارگردان کهنه‌کار دنیای سینما دفاع کرد.

دیوید در مصاحبه با روزنامه نیویوک‌تایمز گفت: کتاب خاطرات آلن بسیار عالی و جذاب بود. بسیار بامزه، انگار با خود او در یک اتاق نشسته‌اید. بعد از خواندن این کتاب سخت است که تصور کنید این آدم کار خطایی انجام داده است.

کتاب خاطرات آلن روز ۲۳ مارس و بعد از جنجال‌های بسیار، توسط انتشارات «آرکاد» منتشر شد. آلن پیش از این برای چاپ کتاب خاطرات خود با نام  «درباره هیچ» با انتشاراتی بزرگ «هچت» قرارداد داشت اما این موسسه بعد از اعتراضات گسترده برخی کارکنان آن و تظاهرات چند ده نفره آنان رو به روی فروشگاه مرکزی این انتشاراتی در نیویورک، مجبور به عقب‌نشینی از تصمیم خود شد.

وودی آلن، متهم به آزار و اذیت دیلان فارو، دختر خوانده خود در دهه ۹۰ است. این ادعای فارو سال‌هاست پای آلن را به دادگاه‌های مختلف باز کرده، اما منجر به محکومیت او نگردیده است. با این وجود او در سال‌های اخیر به تبع این حواشی و اتهام سنگین مشکلات زیادی همچون اکران نشدن فیلم‌هایش داشته است. این کارگردان سرشناس ۸۴ ساله، همه اتهامات را به شدت رد می‌کند.

لری دیوید در سال ۲۰۰۹ در کمدی «هرچه نتیجه‌‌بخش باشد» وودی آلن، نقش نخست را برعهده داشت. به جز این او در فیلم‌های دیگری از آلن مانند بخش سوم «داستان‌های نیویورکی»(۱۹۸۹) و «روزگار رادیو»(۱۹۸۷) نقش‌های کوچکی را بازی کرده است.