اجرای نمایش «ردپای صورتی» که از خرداد ماه به کارگردانی آروند دشت آرای در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، آخر این هفته به پایان می‌رسد.

پایگاه خبری تئاتر:  نمایش ردپای صورتی- که داستان و شخصیت‌هایش برگرفته از انیمیشن معروف «پلنگ صورتی» و «مورچه و مورچه‌خوار» است، که هر شب با نقش آفرینی داریوش موفق، فرزین محدث، کاظم سیاحی، ستاره پسیانی، رامین سیاردشتی، اشکان مهری، ساناز باقری و مارین می‌لر میزبان علاقمندان به هنر نمایش است.

با به پایان رسیدن اجرای نمایش «رد پای صورتی» نمایش «دل سگ» به کارگردانی محمد یعقوبی در این سالن آغاز خواهد شد.

یعقوبی که این اثر را بر اساس رمان دل سگ نوشته بولگاکف -نویسنده روسی- به نگارش در آورده است. در این نمایش، به داستان پروفسوری اشاره دارد که می‌خواهد سگی را به انسان تبدیل کند.

در نمایش «دل سگ» حبیب رضایی، نوید محمدزاده، آیدا کیخایی، اشکان جنابی، آوا شریفی، نیلوفر وهاب‌زادگان، سهیل قنادان و حامد پورزارع به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین منوچهر شجاع طراحی صحنه نمایش را بر عهده دارد و باران کوثری به عنوان طراح لباس با این گروه نمایشی همکاری می‌کند.

علاقه مندان به خرید بلیط و تماشای نمایش‌های این مجموعه می‌توانند به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www. tamashakhaneh. ir مراجعه و یا با شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵ و ۸۸۸۱۴۱۱۶ تماس بگیرند.