محمد احمدی سه فیلم آماده نمایش دارد که اکران آنلاین آن‌ها در حال بررسی است.

پایگاه خبری تئاتر: این تهیه‌کننده سینما که مجوز نمایش فیلم «قتل عمد» او به کارگردانی سعید دولتخانی به تازگی صادر شده است درباره برنامه‌ای که برای اکران این فیلم دارد گفت: با توجه به شرایط فعلی، اکران آنلاین «قتل عمد» را درنظر داریم و در حال مذاکره هستیم، اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم. واقعیت این است که با توجه به تعطیلی سینماها و این‌که حتی اگر سینماها باز شوند معلوم نیست چه استقبالی صورت می‌گیرد فکر می‌کنم اکران آنلاین شرایط بدی نیست و نظر خودم مثبت است ولی به هر حال باید با کارگردان و شریک‌های خود تصمیم نهایی را بگیریم. 

به گفته او، «قتل عمد» یک داستان اجتماعی درباره یک آقازاده را روایت می‌کند که کارگردانش اولین فیلم سینمایی خود را تجربه کرده است.

احمدی همچنین افزود: به‌جز «قتل عمد»، دو فیلم دیگر را با نام‌های «بعد از تو» به کارگردانی فرهاد نجفی و «تهران شهر عشق» به کارگردانی علی جابر انصاری آماده نمایش دارم که فعلا در حال مذاکره و بررسی هستیم تا برای اکران آنلاین آن‌ها نیز اقدام کنیم. 

«تهران شهر عشق» سال گذشته در حدود ۳۱ فستیوال حضور داشته و پنج جایزه بین‌المللی هم گرفته است. این فیلم طنز تلخ عاشقانه‌ای است درباره سه شخصیت که علی‌رغم هیاهوی بی‌حد و حصر ابرشهر تهران‪،‬ احساس تنهایی می‌کنند و در راه پُر کردن این تنهایی به شناخت عمیق‌تری از خودشان می‌رسند.

در خلاصه داستان «بعد از تو» نیز آمده است: در شب تولد، لیلا ساعات خلوتِ شهر شلوغ را همراه یک غریبه در جست‌وجوی عشق، آرامش و صداقت پرسه می‌زند. او به فکر ملاقاتی دوباره با مردی است که دوستش دارد، اما وقتی فاصله رخ می‌دهد دیگر هیچ چیز چنان که به نظر می‌رسد نیست.


منبع: خبرگزاری ایسنا