نیک کوردرو بازیگر جوان و خوش‌آتیه دنیای نمایش بعد از ماه‌ها مبارزه با ویروس کرونا، جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

پایگاه خبری تئاتر: نیک کوردرو بازیگر محبوب تئاترهای برادوی و نامزد جایزه تونی روز یکشنبه ۵ جولای در سن ۴۱ سالگی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت. کوردرو بازیگر تئاترهای مشهوری چون «گلوله‌ها بر فراز برادوی»، «داستان موزیکال برانکس» و «خدمتکار» بوده است.

این بازیگر کانادایی از اواخر ماه مارچ به کرونا مبتلا شد و ۳ ماه را در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در لس‌آنجلس گذراند. او در این مدت بیش از ۳۰ کیلوگرم وزن خود را از دست داد و دکترها مجبور به قطع پای راست او شده بودند. کوردرو در اواخر اقامت خود در بیمارستان در انتظار عمل پیوند ریه قرار داشت.

همسر کوردرو با انتشار پستی در اینستاگرام درباره مرگ شوهر خود نوشت: اکنون خداوند یک فرشته دیگر را در بهشت دارد. همسر عزیز من صبح امروز درگذشت. او در هنگام مرگ توسط خانواده‌اش و عشق آن‌ها به او احاطه شده بود و دعاکنان و آوازه‌خوان به آرامی این دنیا را ترک کرد.

او ادامه داد: من در ناباوری و رنج به سر می‌برم. قبلم شکسته است و زندگیم را بدون او نمی‌توانم تصور کنم. نیک مانند نوری روشن بود. او دوست همه بود و عاشق شنیدن حرف‌های دیگران و یاری رساندن به آن‌ها. او بازیگر و موزیسینی فوق‌العاده بود. او عاشق خانواده‌اش بود و عاشق این بود که یک پدر و همسر باشد. من و الویس هر روز دلتنگ او خواهیم بود.

نیک کوردرو در سال ۲۰۱۴ برای بازی و رقص خاص خود در اقتباسی موزیکال و تئاتری از فیلم «گلوله‌ها بر فراز برادوی» وودی آلن نامزد جایزه تونی و جایزه جهانی تئاتر شد.