رییس مرکز هنر‌های نمایش گفت: در حال حاضر «حسین مسافر آستانه» به عنوان دبیر این دوره از جشنواره تئاتر فجر انتخاب شده است و تمامی برنامه ریزی‌های آتی از سوی وی و دبیرخانه اتخاذ می‌شود، اما مرکز هنر‌های نمایشی قویاً از دبیر جشنواره و برگزاری این جشنواره در دوره جاری حمایت خواهد کرد.

پایگاه خبری تئاتر: قادر آشنا پیرامون برگزاری سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت: با وجود شرایط موجود و شیوع دوباره کرونا در سطح کشور همچنان مترصد این هستیم که جشنواره بین المللی تئاتر فجر در دوره سی و نهم را در زمان مشخص خود برگزار کنیم. 

وی در همین راستا اضافه کرد: در حال حاضر «حسین مسافر آستانه» به عنوان دبیر این دوره از جشنواره تئاتر فجر انتخاب شده است و تمامی برنامه ریزی‌های آتی از سوی وی و دبیرخانه اتخاذ می‌شود اما مرکز هنرهای نمایشی قویاً از دبیر جشنواره و برگزاری این جشنواره در دوره جاری حمایت خواهد کرد. 

رییس مرکز هنرهای نمایشی درباره راه‌های جایگزین برگزاری فیزیکی جشنواره تئاتر فجر خاطرنشان کرد: بدون شک تمامی پیش‌بینی‌ها پیرامون برگزاری جشنواره تئاتر فجر صورت گرفته و دبیرخانه به ریاست حسین مسافر آستانه که مدیران خوب تئاتری است در صورت ادامه وضعیت فعلی کرونا بهترین برنامه ریزی‌ها را برای برگزاری جشنواره خواهد داشت. 


منبع: خبرگزاری میزان