بازیگر فیلم سینمایی «سن پطرزبورگ» گفت: به شما التماس میکنم که شوخی نگیرید، این بیماری شوخی‌بردار نیست، خود من باعث شدم که همسر و دو دخترم هم در خانه کرونا بگیرند.

پایگاه خبری تئاتر: کیانوش گرامی پیرامون آخرین وضعیت جسمانی خود پس از ابتلا به بیماری کرونا گفت: من درست بیست روز است که اسیر بیمارستان و بیماری شده‌ام، من اشتباه کردم زیرا اگر در همان روزهای اول به جای دکتر رفتن به بیمارستان مراجعه می‌کردم وضعم به اینجا نمی‌کشید.

وی درباره آخرین روند درمانی خود اظهار کرد: در حال حاضر ۳۰ درصد از ریه من درگیر بیماری کرونا شده است، وضعیتم به هیچ وجه خوب نیست، به هیچ وجه فکرش را نمی‌کردم که کارم به اینجا بکشد، تا به حال چنین بیماری و چنین وضعیتی را تجربه نکرده بودم، تنها امیدوارم بار دیگر بتوانم از روی تخت بیمارستان بلند شوم.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره تشخیص پزشکان نسبت به بیماری خود افزود: بیماری کرونا ابعاد مختلفی دارد، واقعیت امر تمامی تیم پزشکی بیمارستان میلاد شبانه روز خواب ندارند، خسته شده‌اند، خودشان با وجود تمام رعایت‌هایی که می‌کنند بعضا آلوده به بیماری شده‌اند.

وی در همین رابطه اذعان کرد: پزشکان می‌گویند با توجه به وضع فعلی من بهتر است ادامه قرنطینه را به خانه ببرم اما چند روز پیش وقتی به خانه رفتم اما به یکباره نیمه‌های شب چشمانم سیاهی رفت، نفسم بند آمد و مجبور شدم بار دیگر به علت حاد شدن وضعیتم به بیمارستان برگردم. 

بازیگر فیلم سینمایی «سن پطرزبورگ» خطاب به همکاران خود و همین طور مردم تاکید کرد: به شما التماس میکنم که شوخی نگیرید، این بیماری شوخی‌بردار نیست، خود من باعث شدم که همسر و دو دخترم هم در خانه کرونا بگیرند، این وضع قابل تحمل نیست، از همه می‌خواهم به جان عزیزانشان ماسک بزنند، کمتر از خانه خارج شوند و اگر هم مجبور به ترک خانه هستند همه نکات اعمال شده را رعایت کنند.

گرامی با اشاره به بازگشایی سینماها و برخی دیگر از اماکن فرهنگی خاطرنشان کرد: در این شرایط مجبور به سینما و تئاتر رفتن نیستیم، بیماری هر روز جان تعداد زیادی از هموطنان را می‌گیرد، از نظر من باید همه جا تعطیل شود تا بار دیگر بیماری فروکش کند، این حرف‌های مرا شوخی نگیرید چون خودمم فکر نمی‌کردم که کرونا بگیرم، البته اگر قرار است همه جا بسته شود باید این اتفاق فکر شده باشد تا به عنوان مثال سینماداران که کرایه می دهند کمتر ضرر کنند اما در هر صورت در حال حاضر سینماها باید بسته شوند. 


منبع: خبرگزاری میزان