آیین نامه جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران اعلام شد.

پایگاه خبری تئاتر: طبق اعلام هیات مدیره انجمن فیلم کوتاه ایران (ایسفا)، پیرو اطلاعیههای قبلی در خصوص برگزاری جشن مستقل فیلم کوتاه ایران، به اطلاع عموم فیلمسازان فیلم کوتاه و علاقه مندان این حوزه می رساند که آیین نامه جشن مستقل فیلم کوتاه ایران در یک فرآیند یکساله توسط شورای مشورتی و کارگروه فنی مورد بازنگری قرار گرفت و پس از نگارش نسخه جدید، مفاد این آیین نامه طی جلسات متعدد با حضور دبیر جشن یازدهم علیرضا قاسمی، توسط هیات مدیره ایسفا بررسی و به تصویب رسید.
لذا طبق آیین نامه جدید از این پس عنوان این رویداد از «جشن مستقل فیلم کوتاه ایران» به «جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران» تغییر نام خواهد داد که به اختصار «جوایز ایسفا» نامیده می شود.
لازم به ذکر است جوایز ایسفا کاملاً به صورت آکادمی برگزار می شود و طبق آیین‌نامه جدید فیلم هایی واجد شرایط حضور در جوایز ایسفا هستند که پیش از ثبت ‌نام یکی از شرایط لازم مندرج در آیین نامه را داشته باشند.جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران به صورت سالانه برگزار می شود.
فراخوان یازدهمین دوره جوایز ایسفا روز ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ منتشر خواهد شد و مراسم اهدای جوایز آن در هفته پایانی فروردین ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید متن کامل آیین نامه جوایز ایسفا را در سایت رسمی انجمن فیلم کوتاه ایران به آدرس iranianshortfilm.com مطالعه نمایید.