انیمیشن کوتاه «هَبوب» به کارگردانی مهسا سامانی نمایش شد.

پایگاه خبری تئاتر: انیمیشن کوتاه «هَبوب» به کارگردانی مهسا سامانی و از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی آماده نمایش شد.

در خلاصه داستان انیمیشن «هَبوب» ساخته مهسا سامانی آمده است: «پدر و دختری در حال زندگی روزمره هستند که در اطراف آن‌ها چیزهایی پدید می‌آید و چیزهایی محو می‌شود. این مسائل زندگی آن دو را مختل می‌کند ... .»

مهسا سامانی ساخت این فیلم کوتاه انیمیشن و همکاری با افراد حرفه‌ای را فرصتی می‌داند که باعث کسب تجربه‌ای بزرگ برای او شده است.

عوامل تولید انیمیشن «هَبوب» عبارتند از نویسنده: محمدصادق گلچین عارفی، مهسا سامانی، کارگردان و تهیه‌کننده: مهسا سامانی، انیماتور: طیبه باغبانی، دستیار کارگردان و منشی صحنه: علی نکویی، فیلمبردار: تورج هیبتی، صدابردار: حسین زنگنه، صداگذار: حسین قورچیان، موسیقی: میم رسولی، دسیناتور و طراح افکت: آتوسا غفاری، اصلاح رنگ: هوتن حق‌شناس، مدیر تولید: عاطفه مرادی، تولید شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

مهسا سامانی متولد شهرکرد و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته انیمیشن از دانشگاه سوره است و با ساخت انیمیشن «مرد خاکی» موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم انیمیشن از جشنواره فیلم کوتاه بی‌کلام تهران شده است.