حقایق و اتفاقاتی که پشت صحنه و حتی بعد از ساخت فیلم‌های سینمایی می‌افتد، برای مخاطبان جذاب است.

پایگاه خبری تئاتر: گاهی در فیلمبرداری پروژه‌های سینمایی اتفاقاتی می‌افتد که جذاب هستند. گاهی بازیگران با حیواناتی که در فیلم‌ها با آن‌ها بوده اند، احساس همبستگی می‌کنند و تا مدت‌ها آن‌ها را نگه می‌دارند. در اینجا چند مورد از این حقایق را می بینید:

 

سیلوستر استالونه

سیلوستر استالونه در فیلم سینمایی «راکی» محصول ۱۹۷۶ دو لاک پشت داشت و مدتی پیش اعلام کرد که هنوز آن‌ها را نگه داشته و اکنون آن‌ها ۴۵ ساله هستند. او همچنین از آن‌ها در فیلم سینمایی «کرید» در سال ۲۰۱۸ استفاده کرد.

کریس پرت

کریس پرت لباس مخصوص نقش خود در فیلم سینمایی «محافظان کهکشان» را برداشته است تا بتواند از آن، زمانی که به ملاقات بچه‌ها در بیمارستان‌ می‌رود استفاده کند.

تعداد زیادی از وسایل فیلم سینمایی «تئوری همه چیز» توسط هاوکینگ به این فیلم سینمایی اهدا شده بود. از جمله نشان افتخار و همینطور پایان نامه‌ای که توسط او امضا شده بود.

فیلم سینمایی پدرخوانده

گربه‌ای که در فیلم سینمایی «پدرخوانده» دیدید، در فیلمنامه اصلی پدرخوانده نبود؛ اما بعد از آنکه براندو گربه ای خیابانی سر صحنه فیلمبرداری پیدا کرد، آن را به فیلم اضافه کردند.

الیزابت: عصر‌ طلایی

در فیلم سینمایی «الیزابت: عصر‌ طلایی» باید سکانسی از فیلم در کلیسای جامع سنت پال فیلمبرداری می‌شد؛ اما در این کلیسا ساخت و ساز‌هایی در حال انجام بود. به همین خاطر برای به تعویق نیفتادن فیلمبرداری، کارگران واقعی که در آنجا مشغول کار بودند را گریم کردند و لباس‌های مربوط به فیلم را به آنها دادند تا بتوانند سکانس مورد نظر را با حضور آن‌ها فیلمبرداری کنند.

فیلم سینمایی میان ستاره ای

برای سکانس مزرعه ذرت در فیلم سینمایی «میان ستاره ای»، خالقان این اثر در زمینی حدوداً ۵۰۰ هکتاری ذرت کاشتند. در پایان فیلمبرداری این ذرت‌ها برای سود آوری فیلم فروخته شدند.

فیلم سینمایی پارک ژوراسیک

صدایی که در فیلم سینمایی «پارک ژوراسیک» برای دایناسور‌های ولاسیرپتر مورد استفاده قرار گرفت، در واقع صدای لاک‌پشت‌های زمینی بود.

فیلم سینمایی من افسانه هستم

ویل اسمیت در فیلم سینمایی «من افسانه هستم» یک سگ را در کنار خود داشت که گفته می‌شود، پس از پایان فیلمبرداری می خواسته آن را برای خود بردارد؛ اما مربی این سگ تمایلی به انجام این کار ندشته است.

فیلم سینمایی رستگاری در شاوشنگ

در فیلم سینمایی «رستگاری در شاوشنگ» برای جلوگیری از اینکه کلاغ حاضر در صحنه صحبت‌های بازیگر را قطع نکند، شخصیت فیلم باید با زمان بندی خاصی جملات خود را می گفت و باید راه ارتباط با پرندگان را نیز یاد می گرفت.

برد پیت و ادوارد نورتون

برد پیت و ادوارد نورتون که نقش دو صابون ساز را در فیلم «باشگاه مبارزه» بازی می کردند، واقعا یاد گرفتند چگونه صابون بسازند.

انیمیشن سفید برفی و هفت کوتوله

انیمیشن «سفید برفی و هفت کوتوله» یک جایزه ویژه از آکادمی اسکار دریافت کرد؛ یک جایزه اسکار معمولی با هفت اسکار کوچک!