محمد شایسته که این روزها در تدارک ساخت «مرداب» برای شبکه نمایش خانگی است، خبر داد که بخش زیادی از پولی که بابت فروش فیلم‌های سال قبلش از سینمادارها طلب داشت، هنوز تسویه نشده است.

پایگاه خبری تئاتر: این تهیه‌کننده سینما گفت: با وجود وامی که برای پرداخت بدهی‌ها از فروش سال قبل به سینمادارها داده شد، تا کنون فقط سه چهار سینما پول‌ فروش فیلم‌های ما را داده‌اند و مابقی که تعداد زیادی هم است، بدهی خود را پرداخت نکرده‌اند. بنابراین با وضع موجود به نظر می‌رسد اساسا سرِ کار هستیم و هیچ اتفاق جدی رخ نمی‌دهد.

او در ادامه به پروژه جدیدی که در روزهای کرونایی در دست ساخت دارد اشاره کرد و گفت: تا کمتر از یک ماه دیگر سریالی را با نام «مرداب» به کارگردانی شهرام شاه حسینی برای پخش در شبکه نمایش خانگی کلید می‌زنیم که دو فصل دارد و اولین فصل آن زمستان امسال از فیلیمو نمایش داده می‌شود.

شایسته درباره همکاری دوباره با شاه حسینی پس از فیلم «خانه دختر» افزود: اگرچه همکاری ما تکرار می‌شود اما داستان «مرداب» ارتباطی با «خانه دختر» ندارد و یک قصه عاشقانه را روایت می‌کند. فصل اول ان در دهه ۶۰ می‌گذرد که در حال آماده کردن دکور آن در تهران هستیم و فصل دوم هم در دوران معاصر و سال ۱۴۰۰ ادامه می‌یابد.

وی تاکید کرد: کار در این روزها بسیار سخت است ولی با رعایت پروتکل‌ها و برای فعالیت خانواده سینما مشغول خواهیم شد.

به گفته او یکی از نویسنده‌های این سریال شبکه نمایش خانگی که مجوز آن مدت‌ها قبل توسط سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده، پویا سعیدی است که نمایش پرمخاطب «لانچر» را در چند سالن تئاتری روی صحنه برده بود. علاوه بر او مجید ملایی هم سرپرست نویسنده‌های ان است.

شایسته در پایان درباره بازیگران «مرداب» هم گفت: در این پروژه ۱۰ نفر از بازیگران شناخته شده سینما و تئاتر و نیز ۱۰ جوانی که به تازگی وارد این عرصه شده‌اند بازی می‌کنند که به زودی معرفی می‌شوند.


منبع: خبرگزاری ایسنا