هریسون فورد و اد هلمز برای بازی در یک فیلم کمدی با عنوان «ماجراهای نگون‌بختانه برت اسکوایر روی عرشه هورن های یو» انتخاب شدند.

پایگاه خبری تئاتر: هریسون فورد ۷۸ ساله و اد هلمز ۴۶ ساله در فیلم کمدی «ماجراهای نگون‌بختانه برت اسکوایر روی عرشه هورن های یو» برای کمپانی «اس‌تی‌اکس فیلمز» بازی می‌کنند.

این فیلم با الهام از یک داستان واقعی ساخته می‌شود و درباره یک مرد خانواده‌دوست با بازی اد هلمز است که در بحبوحه بحران میان‌سالی علاقه‌مند به کاری می‌شود که امید دارد بتواند یک تعطیلات رویایی قایقرانی را برایش رقم بزند. اما در نهایت کشتی او در اقیانوس اطلس غرق می‌شود. این در حالی است که فورد کاپیتانی جذاب اما کمی دیوانه در این سفر با او همراه است.

فیلمنامه این فیلم را بِن بولئا نوشته است.

فوگلسون رییس کمپانی سازنده فیلم گفت: بهتر از این نمی‌شود که اد هلمز بخواهد نقش یک آدم معمولی هر روزی را بازی کند که بدشانسی‌های کمیک زندگی به او تحمیل شده و هریسون هم یک نقش به یاد ماندنی دیگر را به عنوان یک کاپیتان دریانورد خلق کند. به جای یک کمدی جاده‌ای، می‌خواهیم این دو را در یک کمدی دریایی ببینیم.

هریسون فورد پس از بازگشت به نقش هان سولو در مجموعه «جنگ ستارگان» به تازگی در «آوای وحش» برای آمازون بازی کرد و برای «بلید رانر ۲۰۴۹» در نقش ریک دکارد جلوی دوربین رفت. نقش‌آفرینی جدید دیگر او بازی در یک سریال تلویزیونی برای آناپورنا با عنوان «راه‌پله» است که به عنوان نخستین کار تلویزیونی وی معرفی شده است.

اد هلمز بازیگر و کمدین نیز به تازگی در «قهوه و کریم» برای نتفلیکس بازی کرده است. وی بازیگر «آفیس» بود و در سه‌گانه «خماری» در نقش استوارت پرایس بازی کرد.

دیگر اخبار سینمای جهان را اینجا مشاهده کنید