روح الله زمانی بازیگر نوجوان فیلم "خورشید" که چند وقتی است به واسطه این فیلم و موفقیت هایش، سوژه خبرهاست به تازگی از جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان جایزه گرفته است و این بار می گوید: با کسب این جایزه توانستم پرچم کودکان کار را بالا ببرم.

پایگاه خبری تئاتر: ستاره فیلم "خورشید" که پیش از این کودک کار بوده است و پس از حضور در فیلم مجید مجیدی به گفته خودش مسیر زندگی اش تغییر کرده است، چند ماه قبل به دلیل اینکه تست کرونایش مثبت شده نتوانست به همراه گروه به جشنواره فیلم ونیز برود اما با وجود غیبت اش، توانست یکی از جوایز مهم بازیگری را از این رویداد بگیرد.

او حالا چند روز قبل در اختتامیه جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان، پروانه زرین و دیپلم افتخار بهترین بازیگر را در بخش بین الملل گرفت و پس از دریافت این جایزه به ایسنا گفت: از کسب این جایزه بسیار خوشحال هستم. باعث افتخار من است که شایسته کسب این جایزه شناخته شدم. قبل از فیلم «خورشید» کودک کار بودم و مورد حمایت قرار نمی‌گرفتم، اما بعد از این سعی می‌کنم با ترمیم خرابی‌ها مسیر جدیدی در زندگی خودم پیش بگیرم.

او ادامه داد: من با کسب این جایزه توانستم پرچم کودکان کار را بالا ببرم تا با دیدن موفقیت من امیدوار شوند و از این که کودک کار هستند ناامید نباشند. آن‌ها نباید آرزوهای خود را فراموش نکنند. کار جوهر مرد است و عیب و عار نیست.

زمانی درباره برگزاری جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان عنوان کرد: برگزاری جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان و اهدای جوایز به این گروه سنی نشان می‌دهد که کودکان و نوجوانان مورد حمایت قرار می‌گیرند، امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد، شاید در شرایط کرونا کمتر به کودکان و نوجوانان به ویژه کودکان کار توجه شد و برگزاری این جشنواره زمینه‌ای فراهم آورد تا از این گروه سنی حمایت شود. نحوه برگزاری جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در این دوره بسیار عالی بود.

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید