پیکر زنده‌یاد چنگیز جلیلوند در حالی با حضور جمع محدودی از دوبلورها و هنرمندان سینما تشییع شد که علی‌همت مومیوند معتقد است چنین بدرقه خلوتی حق این هنرمند نبود.

پایگاه خبری تئاتر: علی همت مومیوند از گویندگان و دوبلورهای مطرح سینما و تلویزیون با اشاره به تشییع پیکر زنده یاد چنگیز جلیلوند که امروز چهارشنبه پنجم آذرماه در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد گفت: این آیین به محدودیت‌های بالا و با حداقل افراد برگزار شد چون خانواده وی هم خواسته بودند به دلیل کرونا جمعیت زیادی در مراسم نباشد.

وی ادامه داد: خود من هم روز گذشته با خیلی از بزرگان دوبله صحبت می‌کردم و علاقه داشتند به این آیین بیایند اما درخواست کردم که در خانه بمانند.

چنگیز جلیلوند

مومیوند با اشاره به حضور برخی از چهره‌ها در این مراسم عنوان کرد: مجتبی نقی ای مدیر امور دوبلاژ سیما، شهروز ملک ارایی، جواد پزشکیان از جمله حاضران در مراسم بودند. منوچهر شاهسواری و همچنین حامد بهداد، سروش صحت و چند تن دیگر از سینماگران نیز در این مراسم حضور داشتند.

همت مومیوند درباره مراسم تشییع این دوبلور مطرح سینما و تلویزیون که در شرایط کرونا در شرایطی محدود برگزار شد، گفت: بالاخره هر آغازی پایانی دارد و هر تولدی به مرگ ختم می‌شود مرگ حق است اما حق چنگیز جلیلوند این نبود که اینگونه تشییع شود.

چنگیز جلیلوند

وی ادامه داد: جلیلوند دوبلور و گوینده‌ای بسیار برجسته بود، لعنت به این ویروس منحوس که یکی از ارکان اصلی دوبله را از ما گرفت و اینگونه ضربه وارد کرد.

مومیوند در پایان اظهار کرد: متاسفانه چاره‌ای نیست و باید تحمل کرد افراد در این شرایط خیلی غریبانه می‌میرند. مردم باید در این شرایط بسیار مراقبت کنند.

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید 


منبع: خبرگزاری مهر