با پایان پیش تولید فیلم "اخطار پنج روزه"، فیلم برداری این فیلم به زودی در تهران آغاز می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: "اخطار پنج روزه" بر اساس فیلم نامه‌ای از رضا استادی، به تهیه کنندگی و کارگردانی وی با سرمایه گذاری بخش خصوصی مقابل دوربین خواهد رفت.

این فیلم به گفته سازنده آن اثری داستان گو است که فیلم نامه آن در شهریور ماه سال ۱۳۹۴ نوشته و در طول سال‌های گذشته بارها نسخه‌های مختلفی از آن بازنویسی و تکمیل شده است.

استادی که پیش از این فیلم‌های کوتاه قوش قابان، مادر پُرمشغله، پارکینگ مزاحم و نقطه زیر صفر را ساخته، در اولین فیلم نیمه بلند سینمایی خود داستان زوجی سالمند را روایت می‌کند که زندگی آرام و عادی خود را در غیاب فرزندانشان سپری می‌کنند. حتی بیماری کرونا هم تغییری در روند زندگی آن‌ها نداشته است. آن‌ها دو فرزند پسر و یک فرزند دختر داشته‌اند که سال‌ها پیش پدر و مادر خود را ترک کرده‌اند. در چنین شرایطی روزی اخطارِ پنج روزه از دادگاه به دست آن‌ها می‌رسد که خبر از تغییری جدی و مهم در روند ساکن و معمول زندگی آن‌ها می‌دهد.

این فیلم اثری اجتماعی و شهری با نگاهی کاملاً رئالیستی است که به گفته سازنده آن در بافت‌های فراموش شده و بخش‌های کمتر دیده شده شهر تهران مقابل دوربین خواهد رفت.

ساخت این فیلم به دلیل شرایط ناشی از بیماری کرونا در طول یکسال گذشته چندین مرتبه به تعویق افتاده اما با هماهنگی‌های انجام شده در همین هفته فیلم برداری آن آغاز خواهد شد. درساخت اخطار پنج روزه ناصر علاقه بندان ـ محبوبه حبیب اله زاده و مصطفی صادقی ایفاگر نقش‌های اصلی هستند. لیلا همدم علی ـ معصومه قهرمانی ـ حسن موسی زاده ـ ابوالفضل رحیمی ـ محمد سوری و.... به عنوان دیگران بازیگر حضور دارند. عوامل فیلم نیز به شرح زیر هستند:مدیر فیلم برداری: مهدی حیدری ـ مدیر صدا: حسین معتمدی ـ مدیر تولید: امیر استادی ـ طراح صحنه و لباس: سینا روح ـ عکاس و تصویربردار پشت صحنه: نگین بیاتی ـ برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: حمیده جهانگیر ـ دستیار فیلم بردار: پارسا شیرزادی ـ تأمین هنروران: معصومه قجر و...

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید