یک درام تلویزیونی بر مبنای یکی از رسوایی‌های بزرگ بریتانیا که پای روپرت مرداک غول رسانه را به دادگاه کشاند، ساخته می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: ماجرای رسوایی سازمان نیوز اینترنشنال و هک شدن تلفن‌ها که باعث شد روزنامه بریتانیایی «نیوز آف د وورلد» در سال ۲۰۱۱ بسته شود و روپرت مرداک برای ارایه شواهد به دادگاه برود، حالا تبدیل به یک درام تلویزیونی خواهد شد.

نام این فیلم مانند آخرین تیتر یک این روزنامه «ممنون و خداحافظ» انتخاب شده است. این فیلم را ساوب دیب، کارگردان نامزد دریافت جایزه بفتا برای مینی‌سریال تحسین شده «پرونده مسمومیت سالزبری» و لوک نیل نویسنده سریال درام به شدت محبوب «Des» می‌سازند.

تدی لیفر تهیه‌کننده برنده سه جایزه امی که از جمله پروژه‌های قبلی‌اش می‌توان به مستند برنده جایزه اسکار «ایکاروس» محصول سال ۲۰۱۸ اشاره کرد هم مسئولیت تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را بر عهده خواهد داشت.

این درام تلویزیونی توسط تهیه‌کنندگان به عنوان «داستانی عظیم از رویه خلافکارانه‌ای که در مقیاس صنعتی اعمال و تبدیل به داستانی قدرتمند از رستگاری تبدیل شد» توصیف شده و قرار است ماجرا را از چشمان خبرنگاران روزنامه و محققان خصوصی تعریف کند که در مرکز آن قرار داشتند.

رسوایی هک شدن تلفن‌ها زمانی در سراسر جهان خبرساز شد که مشخص شد یک بازرس خصوصی که توسط روزنامه استخدام شده بوده تلفن میلی داولر یعنی یک دختر ۱۳ ساله را که به قتل رسید، هک کرده است.

تحقیقاتی که بعد از آن انجام شد منجر به دستگیر شدن بیش از ۱۰۰ نفر، به زندان افتادن مدیر ارتباطات داونینگ استریت، استعفای کمیسیونر پلیس متروپولیتن، یک تحقیق عمومی بی‌سابقه درباره رویه‌های اخلاقی رسانه‌های بریتانیا و در نهایت بسته شدن یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین روزنامه‌های کشور شد.

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید

برای مشاهده دیگر اخبار تئاتر اینجا کلیک کنید