تمام هموطنان مشهدی و گیلانی برای دیدن نمایش «ابرهای باران زا» به کارگردانی مانلی حسین‌پور می‌توانند از تخفیف ویژه استفاده کنند.

پایگاه خبری تئاتر: بنا به خواسته اعضا گروه عطش پاسارگاد، به علت اینکه کارگردان این نمایش گیلانی و بیشتر بازیگران این نمایش نیز اهل مشهد هستند و به خاطر حمایت از تئا‌تر شهرستان و قدردانی از زحمات بی‌دریغ هنرمندان و حمایت‌ها ی مسئولان تئا‌تر شهرستان، تمامی هموطنان مشهدی و گیلانی می‌توانند از تخفیف ویژه بلیت این نمایش استفاده کنند.

ماجرا‌های این نمایش در یک سیرک می‌گذرد و داستان دلقک معروف پیری که ورشکست شده و یکی از پسران این دلقک با ساختن برنامه‌های طنز در تلویزیون مقابل پدر می‌ایستد...

در نمایش «ابرهای باران زا» به نویسندگی علی حاتمی‌‌نژاد و کارگردانی مانلی حسین‌پور، سروش طاهری، آرش تبریزی، مانلی حسین‌پور، بهروز سرو علیشاهی، حامد سمرقندی، پیام میر مصطفی به ایفای نقش می‌پردازند. از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به مسعود سخاوت دوست آهنگساز، شیما می‌رحمیدی طراح لباس و مرتضی برزگر‌زاده دستیار کارگردان اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت تماشای این نمایش هر روز تا 22 شهریورماه ساعت 18: 30 هر روز به جز شنبه‌ها به خانه نمایش واقع در میدان فردوسی خیابان شهید موسوی کوچه شهید محمد آقا، برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.edareteatr.com مراجعه کنند.