نمایش ابرهای باران زا به کارگردانی مانلی حسین پور که در خانه نمایش به روی صحنه می رود، راهی جشنواره هایفست ارمنستان می شود.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش ابرهای بارن زا به کارگردانی مانلی حسین پور در 10 مهرماه 93 لغایت 20/7/93  راهی جشنواره بین المللی تئاتر هایفست ارمنستان می شود، این جشنواره که به صورت بین الملی برگزار می گردد در آن کشورهایی همچون فرانسه ،اتریش ، سوئد، روسیه و.... حضور دارند،نمایش ابرهای بارن زا در بخش ایران این جشنواره به روی صحنه می رود.
 نمایش ابرهای بارن زا که این روزها میهمان خانه نمایش اداره تئاتر است ،در بخش بین الملل سی یکمین جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه رفته است


«ابرهای باران زا » کاری از گروه عطش پاسارگاد است که داستان آن  ماجرای یك سیرك است و داستان دلقك معروف پیری كه ورشكست شده و یكی از پسران این دلقك با ساختن برنامه های طنز در تلویزیون مقابل پدر می ایستد....
نمایش ابرهای باران زا به نویسندگی علی حاتمی نژادو به کارگردانی مانلی حسین پور و در آن سروش طاهری ،آرش تبریزی،مانلی حسین پور، بهروز سرو علیشاهی، حامد سمرقندی، پیام میر مصطفی در آن به ایفای نقش می پردازند، و از دیگر عوامل این نمایش میتوان به آهنگساز :مسعود سخاوت دوست /طراح لباس: شیما میرحمیدی/ دستیار کارگردان: مرتضی برزگر زاده / اشاره کرد..

علاقه مندان می توانند  جهت تماشای این نمایش هر روز تا 22 شهریورماه ساعت 18:30 هر روز به جز شنبه ها به خانه نمایش واقع در میدان فردوسی خیابان شهید موسوی کوچه شهید محمد آقا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.edareteatr.com. و جهت رزرو بلیط به آدرس سایت تیوال   مراجعه فرمایند.