مهلت ثبت نام چهارمین دورهٔ کارگاه نمایش‌نامه‌ نویسی بنیاد اکبر رادی، سه‌شنبه ۲۵ شهریور ماه به پایان می‌رسد.

پایگاه خبری تئاتر:  مهلت ثبت نام چهارمین دورهٔ کارگاه نمایش‌نامه‌ نویسی بنیاد اکبر رادی تا ساعت ۱۹ عصر سه‌شنبه ۲۵ شهریور ماه به پایان می‌رسد و علاقه‌مندانی که تمایل به شرکت در این کارگاه‌ها دارند می‌توانند تا تاریخ یادشده به محل برگزاری این کارگاه‌ها مراجعه کنند.

 این کارگاه‌ها با هدف آموزش موضوعات جدید نمایشنامه‌نویسی به هنر‌جویان و علاقه‌مندان نمایش‌نامه‌نویسی تهران و دیگر شهرهای ایران در هشت جلسهٔ سه‌روزه در چهار رشته‌ آشنایی با ژانر نمایش‌نامه‌ نویسی خوش‌ساخت، آشنایی با ژانر نمایش‌نامه‌ نویسی ملودرام، آشنایی با ژانر نمایش‌نامه‌ نویسی تک‌پرده‌ای و شگرد‌های آفرینش ایماژ هنری در ادبیات داستانی و نمایشی برگزار ‌می‌شود.

 در این کارگاه‌ها دکتر عطا‌الله کوپال و بهزاد صدیقی به صورت دو نفره این رشته‌های اعلام‌شده را به هنرجویان آموزش می‌دهند. چهارمین دورهٔ کارگاه نمایش‌نامه‌نویسی بنیاد اکبر رادی در روزهای چهار‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه ۲۶، ۲۷ و ۲۸ شهریور ماه ۹۳ به مدت سه روز برگزار‌می‌شود و هنرجویانی که با موفقیت این دوره را به پایان برسانند، گواهی‌نامهٔ رسمی پایان دوره را دریافت می‌کنند.
 ۵۰ درصد از هزینه‌های برگزاری این کارگاه‌ها از محل موقوفهٔ بنیاد اکبر رادی تأمین شده است که هنرجویان متقاضی شرکت در این کارگاه‌ها فقط ۵۰ در صد از شهریه‌ خود را پرداخت ‌می‌کنند.

علاقه‌مندان آموزش نمایشنامه‌نویسی، برای ثبت‌نام و شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند با شماره‌های ۲۲۲۶۳۲۹۶ و ۰۹۳۰۴۲۰۰۶۶۴ تماس بگیرند یا با هماهنگی قبلی به نشانی بلوار میرداماد، خیابان شهید شاه‌نظری، میدان فرجام، سمت چپ، خیابان فرجام، شماره‌ ۲۲ مراجعه کنند.