نمایش «افتراق» به کارگردانی محمد اسماعیلی تا پایان خرداد ماه در تماشاخانه دیوار چهارم اجرا خواهد شد.

پایگاه خبری تئاتر: «افتراق» به کارگردانی محمد اسماعیلی که از یازدهم خرداد ماه روی صحنه رفته است تا پایان خرداد ماه در تماشاخانه دیوار چهارم اجرا خواهد شد.

این نمایش نوشته کریستوفر دورنگ و تر الکساندر والنزا با ترجمه هایده حائری است که توانسته در جشنواره کشوری-دانشجویی «نماوا» که مختص دانشگاه‌هایی است که در آنها رشته درسی تئاتر به صورت مستقل وجود ندارد، به عنوان نماینده دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کند و جزو آثار برگزیده باشد.

محمد اسماعیلی که کارگردانی این اثر را به عهده داشته درباره اجرای این متن اپیزودیک گفت: اینکه ما آدم ها بتوانیم تفاوت دیدگاه و جهان‌بینی یکدیگر را درک کنیم، شاید یکی از مهم‌ترین نیازهای امروزه بشر است. دغدغه اصلی این نمایش این است که با نگاهی به تعریف یونگ از ناخودآگاه فردی و روانشناسی تحلیلی، این تفاوت دیدگاه و تفکر در انسان ها را تشریح کند.

وی افزود: در این اثر با نمایش موقعیت های گوناگون و عکس‌العمل‌های متفاوت آدم ها به واکاوی این موضوع پرداخته می‌شود. چه بسا که با درک این موضوع توسط آدم‌ها بتوان راهی برای ایجاد و برقراری دیالوگ در جامعه پیدا کرد.

این اثر نمایشی تا پایان خرداد ماه ساعت ۱۷:۳۰ در تماشاخانه دیوار چهارم واقع در خیابان طالقانی، بین فلسطین و نادری، نبش کوچه فریمان پلاک ۵۴۲ به صحنه می رود.