مانی رهنما خواننده تیتراژ فیلم سینمایی «زد و بند» به کارگردانی داوود نوروزی شد.

پایگاه خبری تئاتر: سارا احمدی جانشین تهیه‌کننده فیلم سینمایی «زد و بند» در پی صدور پروانه نمایش این فیلم توضیح داد: فیلم سینمایی «زد و بند» به نویسندگی و کارگردانی داوود نوروزی و تهیه‌کنندگی مقصود جباری چندی پیش در سکوت خبری ساخته شد و ما منتظر پروانه نمایش بودیم تا درباره نحوه اکران این فیلم تصمیم‌گیری کنیم. هنوز به نتیجه قطعی نرسیدیم اما به زودی تصمیم نهایی را در این باره خواهیم گرفت.

فیلم زد و بند

این فیلم با موضوعی ملتهب و ساختاری معمایی به مسائل روز جامعه می‌پردازد و تلاش برای بقا در شرایط اقتصادی سخت دستمایه درام «زد و بند» است که شخصیت‌های آن برای رسیدن به خواسته‌های خود دست به هر کار غیرقابل تصوری می‌زنند.

مانی رهنما خواننده تیتراژ فیلم سینمایی «زد و بند» است که ترانه‌ای از علی روئین‌تن را با موسیقی داریوش تقی‌پور برای این فیلم خوانده است.

امین زندگانی، هنگامه حمیدزاده، همایون ارشادی، فریبا کوثری، محمد علی کیانی و سید مهرداد ضیایی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم زد و بند

عوامل فیلم سینمایی «زد و بند» عبارتند از: تهیه‌کننده: مقصود جباری، نویسنده و کارگردان: داود نوروزی، مدیر فیلمبرداری: هاشم مرادی، موسیقی: داریوش تقی‌پور، ترانه‌سرا: علی روئین‌تن، خواننده: مانی رهنما، صدابردار: مسیح حدپور سراج، صداگذاری و ترکیب صداها: محمدمهدی جواهری‌زاده، محمد قاسمی، طراح صحنه و لباس: مرجان گلزار، طراح چهره‌پردازی: محسن ملکی، مجری طرح: محمدعلی کیانی، مدیر تولید: محمود محمدطائمه، مدیر هماهنگی تولید: پرویز نوروزبیگی، جلوه‌های ویژه بصری: محسن خیرآبادی و رضا میثاقی، تدوین: رضا چوبینه، اصلاح رنگ و دی‌سی‌پی: سامان مجد وفایی، مدیر برنامه‌ریزی: امیر جاویدنیک، دستیار اول کارگردان: سالار آزادمنش، منشی صحنه: پوریا کاظمی‌فرد، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا، جانشین تهیه‌کننده: سارا احمدی و سرمایه‌گذاران: بنیاد سینمایی فارابی، سارا احمدی و پرویز نوروزبیگی.