«وین دیزل» بازیگر و تهیه کننده مجموعه فیلم های «سریع و خشن» اخیرا در مصاحبه ای از دلایل اختلاف ایجاد شده میان او و «دواین جانسون» پرده برداشته است.

پایگاه خبری تئاتر: «وین دیزل» که بیشتر برای نقش آفرینی و تهیه کننده فیلم های اکشن «سریع و خشن» شناخته شده است درباره همکاری خود با «دواین جانسون» ستاره فیلم های اکشن در این فیلم برای ایفای نقش «لوک هاب» توضیحاتی داده است.

«دواین جانسون» در سال ۲۰۱۱ و برای پنجمین قسمت از «سریع و خشن» به این مجموعه فیلم اکشن پیوست و «وین دیزل» می گوید: رویکرد سختگیرانه ای در قبال «جانسون» داشته تا در نهایت نقش مورد نظر آنها برای شخصیت «لوک هاب» شکل بگیرد.

«دیزل» معتقد است که مخاطبان با پیش فرض ذهنی از «دواین جانسون» به عنوان یک کشتی گیر به سینما می آیند. همه تلاش و کمک من در بازی در فیلم «سریع و خشن» بر آن بوده که شخصیتی غیرمنتظره از «دواین جانسون» در فیلم ببینند که قبلا نمی شناختند. در همه فیلم هایی که تهیه کنندگی می کنم هر کاری که نیاز باشد برای بازی گرفتن مناسب از شخصیت ها انجام می دهم.

در سال ۲۰۱۶، «دواین جانسون» در صفحه اجتماعی خود بدون نام بردن از شخص خاصی کنایه ای به یکی از همبازبان مرد خود زد و نوشت: هم بازی های خانم در فیلم ها همیشه فوق العاده هستند اما این موضوع درباره همبازبان مرد داستانی متفاوت دارد».

در حالی که این دو ستاره سینمای اکشن ظاهرا صلح کردند و «دواین جانسون» در یک پست اینستاگرامی برای فیلم «هابز و شاو»، «وین دیزل» را برادر خطاب کرد از او تشکر کرد، اما گفته می شود اختلاف این دو در سال ۲۰۱۷ در اوج بوده است و تور تبلیغاتی فیلم «سرنوشت خشمگین» را نیز در سال ۲۰۱۷ تحت تاثیر خود قرار داده بود.

«دواین جانسون» از سال ۲۰۱۱ در قسمت های پنجم، ششم و هفتم «سریع و خشن»، «سرنوشت خشمگین» و همچنین فیلم «هابز و شاو» به عنوان دنباله غیر مستقیم از مجموعه «سریع و خشن» نقش آفرینی کرده است.