دبیرخانه دوره سوم همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران آمار و جزییات مربوط به این رویداد را اعلام کرد.

پایگاه خبری تئاتر: بر اساس آمار اعلام شده از سوی دبیرخانه سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران تعداد ۷۶ مقاله دریافت شده که توسط ۵۸ محقق نوشته شده‌اند و شامل ۵۱ مقاله با اختصاص ۶۷ درصد مقالات پژوهشی، ۱۵ مقاله با اختصاص ۲۰ درصد آثار ترجمه شده و ۱۰ جستار آزاد با اختصاص ۱۳ درصد از مجموع چکیده مقالات هستند. همچنین در سامانه ثبت‌نام، ۴ محقق دارای تحصیلات دکترا، ۳۹ پژوهشگر با تحصیلات کارشناسی ارشد، ۱۳ محقق دارای مدرک کارشناسی و ۲ محقق دارای دیپلم هستند.

استان‌های تهران با ۱۴، کرمانشاه با ۱۲، فارس با ۷، اصفهان با ۶ و خوزستان و مازندران با ۴ مقاله بیشترین سهم از مشارکت در ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه این رویداد را به خود اختصاص داده‌اند.

استان‌های خراسان رضوی، لرستان و یزد با ۳، بوشهر، قم، کردستان و کهگیلویه و بویراحمد با ۲ و آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، ایلام، چهارمحال و بختیاری، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمان، گیلان، مرکزی و همدان هرکدام با یک مقاله تا این مرحله در سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران حضور دارند.

سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران به دبیری سعید پوراسماعیلی و دبیری علمی احمد الستی ۲۴ آذر ۱۴۰۰ در بخش‌های مقالات پژوهشی، جستارهای آزاد و ترجمه با محوریت سینمای تجربی برگزار می‌شود.