مهدی صدیقی از ساخت انیمیشنی محیط زیستی با عنوان «گوبانگی» خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: مهدی صدیقی از ساخت انیمیشنی محیط زیستی با عنوان «گوبانگی» با سرمایه گذاری مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی خبر داد.

صدیقی درباره جدیدترین انیمیشن خود که با کارگردانی مشترک علی فتوحی به تازگی آماده نمایش شده است، توضیح داد: «گوبانگی» فصل شکار گوزن‌هاست و شکارچیان با تولید صدایی به نام «گوبانگ» در این فصل به شکار گوزن‌ها می‌پردازند.

وی ادامه داد: در انیمیشن «گوبانگی» به بیان دغدغه محیط زیستی مهمی که ماجراهای بسیاری از آن شنیده‌ایم، پرداختیم. موضوع شکار حیوانات نایابی که در حال انقراض هستند و ماجرایی که رخداد بیرونی هم داشته و در خبرها شنیدیم که در یکی از فضاهای کوهستانی یک شکارچی، به اشتباه به سمت یک شکارچی دیگر شلیک کرده است.

صدیقی با بیان اینکه مدت زمان این انیمیشن دو دقیقه است، عنوان کرد: «گوبانگی» با استفاده از تکنیک دو بعدی و طی مدت زمان ۹ ماه تولید شد تا شاید تماشای آن تاثیری در حفظ محیط زیست و کمتر شدن شکار داشته باشد.

عوامل تولید «گوبانگی» عبارتند از کارگردان: مهدی صدیقی، علی فتوحی، نویسنده: علی فتوحی، انیماتور: بهاره پیش آهنگ، کامپوزیت و تدوین: علی زهتاب‌زاده، طراح کاراکتر: مرضیه عرفان‌منش، صداگذار: محمد قاسمی، اصلاح رنگ و نور: علی لاوری‌منفرد، طراح لوگو و پوستر: سعید کریمی، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.