خواهر بهرام ریحانی، هنرمند عرصه پانتومیم کشور با اعلام این که برادرش در ادامه مراحل درمانی در بیمارستان فیروزگر بستری شده است، از مردم ایران خواست برایش دعا کنند.

پایگاه خبری تئاتر: یلدا ریحانی در باره روند درمانی برادرش اظهار کرد: «تاکنون 14 دوره شیمی‌درمانی روی بهرام صورت گرفته است. او این روز‌ها حال مساعدی ندارد و از تب بالا رنج می‌برد و به همین دلیل پزشکان نمی‌توانند دوره جدید شیمی‌درمانی را انجام دهند.»

او ادامه داد: «بهرام به لحاظ روحی مراحل سختی را پشت سر می‌گذارد، بنابراین از مردم می‌خواهیم که برایش دعا کنند تا او بتواند روحیه خود را حفظ کند.»

یلدا ریحانی افزود: «قرار بود برادرم نمایشنامه‌ای را به نفع کودکان سرطانی کار کند. در واقع تنها امید بهرام اجرای تئا‌تر برای مردم است و همین موضوع موجب حفظ روحیه‌اش شده است. بر این اساس از تمامی علاقه‌مندان و مخاطبان تئا‌تر می‌خواهم تا برای او دعا کنند تا این جوان عرصه تئا‌تر بتواند مبارزه با بیماری را ادامه دهد و در آینده‌ای نه چندان دور بار دیگر بر صحنه تئا‌تر قدم بگذارد.»

بهرام ریحانی هنرمندی است که طولانی‌ترین نمایش ایران را به مناسبت انتخاب اصفهان به عنوان پایتخت جهان اسلام از تهران تا اصفهان اجرا کرد. وی همچنین در روز خلیج فارس، گسترده‌ترین نمایش کشور را در سواحل جنوبی کشور به اجرا گذاشت و پس از مرگ سه کوهنورد ایرانی در کوه‌های سر به فلک کشیده هیمالیا به یاد آن‌ها به قله دماوند صعود و پاتومیم اجرا کرد. او این روز‌ها با سرطان کبد می‌جنگد.