عوامل و بازیگران فیلم سینمایی «بی‌ رویا» ساخته آرین وزیر دفتری و به تهیه‌کنندگی هومن سیدی پیش ازنمایش این فیلم در جشنواره ونیز مقابل دوربین عکاسان رفتند.

چارسو پرس:فیلم «بی رؤیا» ساخته آرین وزیر دفتری که در بخش افق‌های اکسترا جشنواره ونیز  ۲۰۲۲ پذیرفته شده طی روزها ۶ و ۷ سپتامبر (۱۵ و ۱۶ شهریور) ۵ نمایش در جشنواره ونیز خواهد داشت و نخستین نمایش این فیلم برای اهالی رسانه و فعالان سینما از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (۱۵ شهریور) به وقت محلی در سالن «Sala Giardino» خواهد بود و نخستین نمایش عمومی فیلم نیز در همین روز و از ساعت ۲۱ در این سالن «Sala Giardino» رقم خواهد خورد.

طناز طباطبایی، شادی کرم‌رودی (بازیگران)، آرین وزیر دفتری (کارگردان) و هومن سیدی (تهیه‌کننده) از عوامل اصلی «بی‌رویا» هستند که ساعاتی قبل مقابل دوربین عکاسان در ونیز رفتند.

در فیلم سینمایی «بی‌رؤیا» ساخته آرین وزیردفتری هم طناز طباطبایی، صابر ابر و شادی‌کرم‌رودی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند و تهیه‌کنندگی این فیلم نیز بر عهده هومن سیدی است.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی«بی‌رؤیا» آمده است: مواجهه‌ی رویا با دختری بی‌نام‌ونشان، آغاز اتفاقاتی عجیب در زندگی رویا و بابک است...

هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز، قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی جهان، از تاریخ ۳۱ آگوست تا ۱۰ سپتامبر (۹ تا ۱۹ شهریور) در ایتالیا در حال برگزاری است.

///.