مت ریوز قصد دارد سریال کوتاهی درباره باستر کیتون بسازد که رامی مالک بازیگر آن خواهد بود.

چارسو پرس: به نقل از ددلاین، رامی مالک در حالی که به لطف بازی در سریال «مستر روبات» به شهرت رسید و سال ۲۰۱۶ برای بازی در آن برنده جایزه امی بازیگر مرد نقش اصلی شد، اکنون دوباره به صفحه تلویزیون باز می‌گردد تا در یک سریال کوتاه در نقش ستاره افسانه‌ای فیلم صامت یعنی باستر کیتون بازی کند.

مت ریوز کارگردان «بتمن» هم سازنده و هم تولید کننده این مجموعه کوتاه خواهد بود.

گفته شده تد کوهن برنده ۳ جایزه امی که نویسندگی سریال‌هایی چون «جانشینی»، «فرندز» و «ویپ» را در کارنامه دارد پس از امضای قرارداد از کتاب جیمز کرتیس با عنوان «باستر کیتون: زندگی یک فیلمساز» ‌برای نوشتن فیلمنامه بهره می‌گیرد. هنوز مذاکرات برای حق اقتباس از این کتاب قطعی نشده است.

این سریال برای برادران وارنر ساخته می‌شود تا در پلتفرم آنلاین این کمپانی ارایه شود. «بتمن» یکی از بزرگ‌ترین تولیدات این کمپانی در سال ۲۰۲۱ بود که نزدیک به ۷۷۱ میلیون دلار فروش کرد و به نظر می‌رسد همین امر جایگاه محکمی برای ریوز در این کمپانی ساخته باشد.

باستر کیتون از تاثیرگذارترین و محبوب‌ترین ستاره‌های سینمای دوران خود بود که در فیلم‌هایی چون «خانه برقی»، «قایق بخار بیل جونیور»، «شرلوک جوان» و آنچه بسیاری از منتقدان و مورخان شاهکار او می‌دانند یعنی «ژنرال» بازی کرده بود. کیتون امروز به عنوان یک چهره تأثیرگذار فیلمسازی به یاد آورده می‌شود و کارگردان‌های بزرگ و متفاوتی مانند اورسن ولز، مارتین اسکورسیزی و مل بروکس از او به عنوان الهام بخش یاد می‌کنند. مالک پس از «اپنهایمر» کریستوفر نولان احتمالا در برابر دوربین این سریال ظاهر می‌شود.

ریوز پروژه‌های دیگری هم دارد که دنباله او برای «بتمن» از جمله آنهاست.