در پی انتقاداتی که به طراحی پوستر سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر شده، کیومرث مرادی 6 پوستر منتخب در زمینه تئاتر را که می‌تواند خلاقیت در طراحی را به طراحان بیاموزد با مخاطبان به اشتراک گذاشته است.

چارسو پرس: رونمایی از پوستر سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، حواشی زیادی در پی داشته است. طراحی این پوستر با انتقادات بسیاری از طرف صاحب نظران عرصه تئاتر و گرافیک رو به رو شد. این در حالی است که از هزینه 100 میلیون تومانی برای طراحی این پوستر صحبت می‌شود.

کیومرث مرادی، کارگردان و مدرس تئاتر نیز با اشاره به این انتقادات، مجموعه 6 پوستر منتخب مربوط به حوزه تئاتر را در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته و تاکید کرده است: «گفتم با اين پوسترها شايد كمي نگاه زيبايي شناسانه ديده شود. هر چند كه بر اين باورم كه طراحان زبر دست و خلاق بسياري داريم كه بسيار خلاق و توانا هستند».

لازم به ذکر است، طراحی و عکاسی این پوستر را یارتا یاران انجام داده و نقاشی مینیاتور آن، از آثار محبوبه نیکخواه بهرامی است.  اجرای این پوستر را نیز مسعود فیروزخانی، یارتا یاران و فرشته طاهری برعهده داشته‌اند.

پیش از این نیز قباد شیوا درباره این پوستر گفته بود: «روند همواره در کشور ما به همین شکل بوده و انتظاری نیست. درباره پوستر باید تاکید کنم به هر حال آنچه در توان طراح بوده درنتیجه نهایی ارائه شده و نمی‌توان خرده گرفت چرا چنین اتفاقی افتاده چون بحث سلیقه طراح نیز مطرح است.  این هنرمند خاطرنشان کرد: به نظرم باید پرسش اصلی را متوجه سفارش دهنده بدانیم چون وقتی شما برای خرید وسیله نقلیه به فروشگاه مراجعه می‌کنید ممکن است اتومبیل، دوچرخه و گاری همه موجود باشد و محصولات با کیفیت گوناگون در دسترس؛ اما انتخاب کننده باید پاسخگوی نتیجه نهایی باشد».