نمایش آنسامبل حرکات فولکلوریک گونای به سرپرستی و طراحی " ماندانا طالبی " ویژه بانوان در تالار وحدت اجرا می شود.

چارسو پرس: از روابط عمومی بنیاد رودکی ، داستان این نمایش که توسط مریم واعظ پور از گویندگان رادیو روایت می شود قصه بانویی را به تصویر می کشد که شهربه شهر سفر کرده  و در هر دیاری با فرهنگ و آداب و رسوم آن شهرآشنا شده و در طی مسیر از هفت شهر عشق گذر کرده و  در جستجوی گمشده خود می باشد.

در این نمایش حرکات لزگی (یاللی ) ، کردی ، گیلکی ، آذربایجانی ( ایلک باهار گلدی  - سودان گلن سورمه لی قیز ) ، نعلبکی ( نابات خانوم و تره کمه )  و حرکات نیایشی (سماع ) اجرا می شود و خرسالان لاله لر را به نمایش می گذارند.

در کنار ماندانا طالبی بعنوان سرپرست و طراح ، ماریا ابرکانی -  آیدا امیر عصامی – مریم بایبوردی – شیما پور قدیری – رافونه حسنعلی عراق-  ندا طالبی – نساء طالبی – سارا فرشتیان– ملیکا کهنی – الهام محبی بعنوان حرکت آفرینان و پارمیدا اثباتی – لیلیا بهستانی – پروشات پاکنهال – نیکی تا طبیبی – وندا مکرمی – روژین یوسف و بیتا افشار مقدم به همراه گروه خود در اجرای حرکات نیایشی سماع گروه خردسالان گروه گونای را تشکیل می دهند.

از دیگر اجراهای این گروه می توان به ، اجرای حماسه سرزمین مادری در تالار وحدت ، حرکات فولکلوریک آذری در فرهنگسرای نیاوران ، آنسامبل حرکات فولکلوریک در تالار وحدت و .... اشاره کرد.

نمایش آنسامبل حرکات فولکلوریک " گونای " 26 دی ماه ، ساعت 15 ویژه بانوان در تالار وحدت اجرا می شود.