فیلم مستند «قطعه ۱۹» به کارگردانی مسعود دهنوی محصول گروه مستند روایت فتح در جشنواره فیلم اشراق جایزه بهترین مستند را دریافت کرد.

چارسو پرس: به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، مستند «قطعه ۱۹» به کارگردانی مسعود دهنوی محصول گروه مستند روایت فتح در چهارمین جشنواره فیلم اشراق جایزه بهترین فیلم مستند این جشنواره را کسب کرد. این جایزه در حالی به مستند «قطعه نوزده» اهدا شد که بیش از هشت‌صد اثر متقاضی حضور در این رویداد بودند که درنهایت با بررسی سیصد فیلم راه‌یافته به مرحله نهایی مستند قطعه ۱۹ جایزه بهترین مستند را از آن خود کرد.

«قطعه ۱۹» روایتی از روزهای آغاز همه‌گیری کرونا می‌باشد، روزهایی که بعضی از غسال‌خانه‌های شهرهای کوچک به دلیل خطرهایی احتمالی از غسل دادن فوت‌شدگان صرف‌نظر می‌کردند و بدین ترتیب درگذشتگان در ماه‌های ابتدایی به‌سختی دفن می‌شدند تا این‌که این دو طلبه جوان داوطلبانه برای انجام مناسک کفن‌ودفن به غسالخانه‌ای در شهر نیشابور رفته اما دراین‌بین یکی از طلبه‌ها از اجساد می‌ترسد و همین مسئله او را با چالش مهمی روبه‌رو می‌کند.

چهارمین جشنواره فیلم دینی اشراق به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به دبیر مسعود معینی‌پور شامگاه سه‌شنبه ۲۳ اسفندماه در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.