کارگردان فیلم «کودا» یک فیلم علمی-تخیلی بر مبنای فیلمنامه‌ای از سارا پولی می‌سازد.

چارسو پرس: به نقل از آسوشیتدپرس، فیلم بعدی سیان هدر کارگردان فیلم تحسین شده «کودا» بر مبنای فیلمنامه‌ای ساخته می‌شود که به قلم کارگردان و فیلمنامه‌نویس «زنان حرف می‌زنند» نوشته می‌شود.

سارا پولی که به تازگی برنده اسکار برای بهترین فیلمنامه اقتباسی شده قرار است فیلمنامه «بعدازظهر دلگیری که تا ابد ادامه یافت» را برای هدر بنویسد و تهیه کنندگی فیلم را هم پارامونت برعهده خواهد داشت.

هدر با «کودا» برنده سه جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین بازیگر مرد برای «تروی کاتسر» شد.

وظیفه پولی در واقع نوشتن دوباره فیلمنامه‌ای است که از یک جنگ مناقصه‌ای در ماه می ۲۰۲۰ بیرون آمد و پارامونت موفق شد تا امتیاز فیلمنامه‌ای علمی-تخیلی برمبنای داستان «دنیل اچ. ویلسون» نویسنده «ربوپاکلیپس» را بخرد.

داستان کوتاه ویلسون درباره یک پدر مجرد و فیزیک‌دان ناساست که سیاه‌چاله‌ای کشف می‌کند که تا چند روز آینده زمین را خواهد بلعید؛ اما هیچ‌کس حتی همکارانش در ناسا حرف او را باور نمی‌کنند و تنها کسی که به وی باور دارد دختر ۱۰ ساله‌اش ماری است. اریک تلاش دارد هم رابطه‌اش با ماری و هم جان جماعتی که به هشدارهایش توجه ندارند را نجات دهد.

برد فولر و اندرو فرم که «مکانی آرام» را در کارنامه دارند تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.