گلشیفته فراهانی می گوید: زمانی بود که دولت ایران گذرنامه من را گرفت و اجازه نداد از کشور خارج شوم و این باعث شد وطنم را ترک کنم. دردناک‌ترین دوران زندگی‌ام بود.

چارسو پرس: به نقل از سایت سی نما «گلشیفته فراهانی» در مصاحبه با «ال» در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون برای از دست دادن نقشی احساس «ناامیدی» کرده می‌گوید: بله، دو نقش را از دست داده‌ام که هر دوی آن‌ها به شدت من را ناراحت کردند.

«گلشیفته فراهانی» گفت: یکی از آن‌ها «شاهزاده پارس» (Prince of Persia) بود. در زمانی بود که دولت ایران گذرنامه من را گرفت و اجازه نداد از کشور خارج شوم و این باعث شد وطنم را ترک کنم. دردناک‌ترین دوران زندگی‌ام بود.

و بعد نقش دوم، در فیلم «پس از یانگ» (After Yang) قرار بود با «کالین فارل» بازی کنم. خیلی دوست داشتم با او همکاری کنم اما به خاطر رئیس جمهور ترامپ. گذرنامه فرانسوی داشتم اما صدور ویزای من طولانی‌تر از همیشه شد چون متولد ایران هستم و نتوانستم فیلمبرداری کنم.

بنابراین هر دو نقش را به دلایل سیاسی از دست داده‌ام. شاید علاقه زیادی به آن داستان‌ها نداشته باشم اما اینکه به دلایل سیاسی نتوانستم بروم من را به‌شدت آزرده می‌کند.»


منبع: سایت سی نما