اسامی 8 نمایش راه یافته از همایش های منطقه ای به بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه از سوی دبیرخانه این جشنواره اعلام شد.

پایگاه خبری تئاتر: مهرداد رایانی مخصوص، حسینعلی شوندی، سید جواد روشن، كوروش سلیمانی، حسن دولت‌آبادی، فرشاد منظوفی‌نیا، حسین فرخی، كوروش زارعی و مهدی مكاری به صورت هیات های انتخاب سه نفره وظیفه بازبینی آثار را در همایش های استانی به عهده داشتند كه در نهایت 8 اثر را به بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه معرفی كردند.

آثار راه یافته به بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه عبارتند از نمایش های "فنجان آبی" به نویسندگی احمد غلامی و كارگردانی سولماز همت زاده از استان چهارمحال و بختیاری، "عالیه" به نویسندگی و كارگردانی عبدالرضا سواعدی از استان خوزستان، "كاریزما" نوشته كرامت یزدانی و كارگردانی حامد مهریزی زاده از استان یزد، "تار شیشه ای" به نویسندگی و كارگردانی كیوان صباغ و "92 درصد زندگی" به نویسندگی و كارگردانی عباس جان فدا از استان خراسان رضوی، "خنكای ختم خاطره" نوشته حمیدرضا آذرنگ و كارگردانی امین ابراهیمی و نمایش"وقتی خدا گریه می كند" نوشته اصغر خلیلی و كارگردانی احسان ملكی از استان لرستان و "ما سه تن بودیم" نوشته نصرا... قادری و كارگردانی غریب منوچهری از اردبیل.

بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه 22 تا 29 مهرماه در حوزه هنری برگزار خواهد شد و نمایش های یاد شده استانی در كنار نمایش‌های گزینش شده تهرانی كه اسامی آنها متعاقبا اعلام خواهد شد، به رقابت خواهند پرداخت.