بندیکت کامبریج بازیگر فیلم «بازی تقلید» که نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد است، با «هملت» به صحنه تئاتر باز می‌گردد.

 

سایت خبری تئاتر به نقل ازهالیوود ریپورتر، در تقویم‌های خود مشخص کنید که ستاره صحنه تئاتر بندیکت کامبریج با «هملت» به صحنه باز می‌گردد. کامبریج که برای بازی در فیلم «بازی تقلید» نامزد اسکار بازیگر مرد است، نقش اصلی نمایش کلاسیک ویلیام شکسپیر به کارگردانی لیندزی تورنر را بر عهده دارد که قرار است از 15 اکتبر نمایش داده شود.

فروش بلیت‌های اجرای نمایش «هملت» از ماه مارچ 2015 آغاز می‌شود. نمایش «هملت» قرار است در جشنواره تئاتر باربیکن در تاریخ 5 ماه آگوست (مردادماه) اجرا شود و بعد از آن از 25 ماه آگوست تا 31 ماه اکتبر (آبان‌ماه) اجرای عمومی داشته باشد.

بندیکت کامبریج متولد 19 ماه جولای 1976 است. این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون انگلستان با ایفای نقش شرلوک هلمز در مجموعه تلویزیونی تولید شده توسط شبکه بی بی سی به شهرت جهانی رسید. وی در سال 2005 برای ایفای نقش در تئاتر «هدا گابلر» موفق به دریافت جایزه اولیویر بهترین بازیگر مکمل تئاتر شد. وی در سال 2011 و پیش از بازی در فیلم «اسب جنگی» استیون اسپیلبرگ، در نمایش «دکتر فرانکنشتاین» به کارگردانی دنی بویل به همراه جان لی میلر به ایفای نقش پرداخت و جایزه بازیگری مرد را از آن خود کرد.

وی به خاطر حضور و ایفای نقش در فیلم «بازی تقلید» در سال 2014 نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر مرد است. او در این فیلم با بازیگرانی چون کایرا نایتلی همکاری داشته است.

 

اخبار مرتبط:

فراخوان هفدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی منتشر شد

تئاتر «کابوس شب نیمه آذر» در تالار سایه آغاز شد

«اسب های پشت پنجره» برای تئاتری‌ها اجرا شد

«عزیز شنگال» تمدید شد

«خشم شدید فیلیپ هوتس» راهی سوئیس می شود

معرفی هیات بازبینی مرحله اول جشنواره تئاتر دانشگاهی

زاون قوکاسیان درگذشت + عکس

کاریکاتور هفته / وضعیت تئاتر شهر

31 نمایش در تهران بر روی صحنه است