کارگردان نمایش «طویله آباء» که قرار بود از اوایل هفته جاری اجرای عمومی خود را در تالار شمس شروع کند، به دلایل شخصی و نیاز به زمان بیشتر برای تمرین، از اجرای این نمایش انصراف داد.

 

سایت خبری تئاتر: نیما دهقان درباره وضعیت اجرای عمومی نمایش «طویله آباء» که متن آن توسط حسین کیانی در حال نگارش بود، گفت: بنا به دلایل شخصی مدنظر خودم و به خاطر اینکه کار به لحاظ فنی به نتیجه دلخواهم نرسید، از اجرای عمومی نمایش «طویله آباء» انصراف دادم.

وی درباره متعهد نبودن برخی از عوامل اجرایی «طویله آباء» به عنوان یکی از دلایل اصلی انصراف از اجرای عمومی اثر، تأکید کرد: هیچ مشکلی با گروه بازیگری نمایش نداشتم زیرا کار به صورت کارگاهی تمرین می‌شد و رفتن بازیگرانی که در تمرینات حضور پیدا می‌کردند و پس از آن تمایلی به بازی در نمایش نداشتند، لطمه‌ای به کار نمی‌زد.

کارگردان نمایش «طویله آباء» با اشاره به اینکه هیچ مشکلی با حسین کیانی به عنوان نویسنده متن این اثر نیز نداشته است، تصریح کرد: به لحاظ فرم اجرایی که انتخاب کردم و حرفی که در متن نمایش بود، به این نتیجه رسیدم که باید با حوصله بیشتری تمرین‌های نمایش را انجام دهیم زیرا در مدت زمان کوتاه به لحاظ فنی، نتیجه مورد پسند من حاصل نمی‌شد.

دهقان ادامه داد: هیچ مشکلی با گروه نمایش «طویله آباء» نداشتم و فقط برای اینکه کار به لحاظ فنی با مشکلی مواجه نشود، تصمیم گرفتم اجرای عمومی نمایش را به زمان دیگری موکول کنم تا در زمانی مناسب، با فرصت و حوصله تمرینات را سپری کنیم.

 

اخبار مرتبط:

چه کارگردن‌هایی از سینما وسوسه تئاتر شدند

دلیل انصراف فولادوند از نمایش «ایرلند نباید جای بدی هم باشه»

«شش جای هشت» در تماشاخانه «بنفش» خوانش می‌شود

فراخوان نخستین دوره جایزه محمود استادمحمد منتشر شد

آغاز به کار تماشاخانه سه نقطه پس از ۴۵ روز توقف

«سینماهای من» به مسعود کیمیایی تقدیم شد

«ایرلند نباید جای بدی هم باشه» اجرا نمی‌شود

اجرای «مارکس در سوهو» درخانه موزه استاد عزت الله انتظامی

حسن معجونی با«ستوان اینیشمور» در ایرانشهر

رویا نونهالی و تجربه اولین کارگردانی تئاتر

دبیران سه بخش سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند

نمایش برگزیده تئاتر فجر روی صحنه سنگلج

بعد از تعطیلات چه تئاتر هایی روی صحنه می‌روند

آخرین وضعیت بیمه تکمیلی اعضای خانه تئاتر