سرانجام تلاش‌های حمید پورآذری برای پیدا کردن محلی برای اجرای «سال‌ثانیه» به نتیجه رسید و این نمایش از عید فطر به صحنه می‌رود.

 

سایت خبری تئاتر به نقل از ایسنا:  پورآذری در این‌باره گفت: با مساعدت‌های صورت گرفته از سوی مدیریت مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد و سازمان میراث فرهنگی به تازگی قرارداد اجرای نمایش «سال‌ثانیه» در زمین تنیس این مجموعه امضاء شد و از این پس برای اجرای آن آماده می‌شویم.

او افزود: از آنجا که این زمین روباز است، نمایش هم به همین شکل اجرا خواهد شد و زمان آن نیز از حوالی غروب تا تاریکی شب طول می‌شود.

سرپرست گروه تئاتر «پاپتی‌ها» همچنین اظهار کرد: براساس زمان و موقعیت محل اجرای نمایش تغییراتی در ماهیت کار و نیز جنس نورپردازی ایجاد خواهد شد تا کار به فضای زمین تنیس برسد.

پورآذری درباره زمان اجرای «سال‌ثانیه» هم توضیح داد: قرارداد ما تا پایان شهریور ماه است و تلاش می‌کنم بعد از پایان ماه مبارک رمضان و احتمالا همزمان با عید فطر آن را اجرا کنم.

 حمید پورآذری سال گذشته نمایش «سال‌ثانیه» را با حضور تعدادی بازیگر زن جوان در جشنواره تئاتر زوریخ که یکی از معتبرترین جشنواره‌های هنری سوییس است، اجرا کرد.

نویسنده نمایشنامه «سال‌ثانیه» نشمینه نوروزی و تم اولیه آن درباره فراموشی است، این نمایش یک اثر زنانه به حساب می‌آید و تمام بازیگران آن زن هستند.

 

اخبار مرتبط:

کاریکاتور/ با پول اجرا بگیرید

«بازی استریندبرگ» در تماشاخانه استاد انتظامی اجرا می شود

یکتا ناصر به «عاشقانه های نا آرام» پیوست

آثار راه یافته به مرحله بازبینی جشنواره تئاتر رضوی معرفی شدند

«دژاوو» شنبه هم اجرا می‌شود

محمود عزیزی رئیس جشنواره تئاتر شهر شد

تینو صالحی «وُو» را اجرا می‌کند

تفاهم نامه شهرداری با تماشاخانه سنگلج

برپایی کارگاه بازیگری برای اجرای یک نمایش

مودبیان کارگاه «چخوف خوانی» برگزار می‌کند

انصراف نیما دهقان از اجرای «طویله آباء»