نمایش «گور به گور» به کارگردانی نیما نعمتی‌زاده اجرای خود را در تماشاخانه همای سعادت آغاز کرد.
چارسو پرس: به نقل از روابط عمومی پروژه، نمایش «گور به گور» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی نیما نعمتی‌زاده اجراهای خود را با حضور ناصر آقایی بازیگر، مدرس و مترجم تئاتر در تماشاخانه همای سعادت آغاز کرد.

آقایی در آیین گشایش این نمایش درباره پرورش نسل تازه تئاتر و ویژگی‌ آموزش و کار با تماشاگران و علاقه‌مندان سخن گفت و عنوان کرد: کسی برنده است که ریسک کند.

وی بعد از تماشای نمایش درباره آن گفت: از کار خیلی لذت بردم. مجموعه دریافت من این است که «گور به گور» یک کارِ خیلی خوب است. ضمن اینکه ریتم نمایش و خروجی عالی بود.

«گور به گور» حاصل کارگاه تولید نمایش از متن تا اجرا به سرپرستی نیما نعمتی زاده است که در فضایی میان رئال (واقع‌گرایی) و سوررئال (فراواقع‌گرایی) روی صحنه می رود.

قصه «گور به گور» از ۲ دزد می‌گوید که کیف پر از طلای دزدی را به سبب تعقیب پلیس، در یک قبر خالی جاساز می‌کنند. فردا که برمی‌گردند، قبر از مرده پر شده است! حالا آن ۲ مانده‌اند چگونه به آن کیف دزدی برسند.

بیشتر بخوانید: مطالب مربوط به تئاتر ایران


صادق هانیس، مهدی مروی، محمد رحمانی، فاطیما نعمتی زاده، هیراد شالچی زاده، وحید قلیچ‌خانی در نمایش بازی می‌کنند. همچنین هیراد شالچی‌زاده به عنوان ترانه‌سرا، خواننده نوازنده گیتار آکوستیک و وحید قلیچ خانی، تنظیم کننده و نوازنده گیتار الکتریک فعالیت دارند. امور گریم، نور و صدا را بهار صفایی و پوستر، عکس و تیزر را نیز علی هاشمی انجام می‌دهد.

تماشاخانه همای سعادت در میدان ولیعصر (عج)، بلوار کشاورز، خیابان کبکانیان، نبش خیابان مرتضی زاده، پلاک ۱۲، طبقه دوم واقع است.

این نمایش تا ۵ مرداد هر شب ساعت ۲۰ در این تماشاخانه روی صحنه می‌رود.