مسابقه عکس «فصل شیدایی» با موضوع عکاسی از نمایش بزرگ میدانی «فصل شیدایی» برای عکاسان حرفه‌ای رسانه‌ها و عکاسان تئاتر برگزار می‌شود.

 

سایت خبری تئاتر:‌ رسالت بوذری دبیر اولین مسابقه عکس نمایش «فصل شیدایی» عنوان کرد: چند سالی می‌شود که با همت دوستان حرفه‌ای و از جنس سینما و به همت مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی (مهنا) نمایش بزرگ «فصل شیدایی» در سراسر کشور برای مخاطبان خود روی صحنه می‌رود. در این ۸ سال، تلاش کردیم روایات ناب شیعی و بزنگاه‌های مهم تاریخی اسلام را با توجه به تصویری بودن برای مخاطب انتخاب و به بهترین شکل اجرا کنیم.

راوی نمایش «فصل شیدایی» افزود: در هفتمین اجرای خود به تهران آمدیم تا در ماه مبارک رمضان، میزبان مردم خوب پایتخت کشور باشیم. به علت تصویری بودن نمایش، تیم کارگردانی تصمیم به برگزاری مسابقه عکسی برای عکاسان در سطح حرفه‌ای گرفت که شروع این حرکت خوب فرهنگی از شهر تهران خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد که با استقبال خوب عکاسان، این مسابقه عکس به همراه این نمایش به سراسر کشور سفر کرده و حتی بتوان مردم عادی را نیز در این مسابقه شرکت داد.

دبیر اولین مسابقه عکاسی «فصل شیدایی» با اشاره به میدانی بودن نمایش عنوان کرد: بسیار علاقمند بودیم که مسابقه را در دو بخش حرفه‌ای و آماتور برگزار کنیم اما به خاطر وسعت صحنه، عکاسان حتما باید از تجهیزات حرفه‌ای استفاده کنند.

بوذری با دعوت از تمام عکاسان رسانه‌ای و تئاتر گفت: امیدواریم در پایان به همت و تلاش عکاسان عزیز، خاطره‌ای ناب از پرمخاطب ترین نمایش کشور به یادگار بماند.

فراخوان نخستین دوره مسابقه عکاسی «فصل شیدایی» از طریق رسانه‌ها و پایگاه مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی (مهنا) به نشانی www.Mohanna.ir منتشر خواهد شد.

نمایش میدانی «فصل شیدایی» شامگاه دوشنبه، اول تیرماه، نخستین شب اجرای خود را پشت سر گذاشت و تا آخر ماه مبارک رمضان در کیلومتر ۲ جاده لشگرک، اجرا خواهد شد.

 

اخبار مرتبط:

آخرین مهلت ارسال آثار به بخش نمایش‌نامه‌نویسی جشنواره تئاتر شهر

اولین شماره «هنر بازیگری» منتشر شد

کاظم هژیر آزاد : نقش های کمدی را دوست دارم

انتقاد یک بازیگر از وضعیت تئاتر

فراخوان مسابقه عکس و مدرسه عکاسی چهارمین جشنواره تئاتر شهر منتشر شد

نمایش "چیستا" ویژه هنرمندان به روی صحنه می رود

معرفی شورای انتخاب دو بخش از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

مجموعه تئاتر صبا امسال افتتاح می‌شود

«کالیگولا» دوباره اجرا می‌شود

بیانیه کانون کارگردانان خانه تئاتر به بهانه اجرای یک اثر

مدالیوم خانه تئاتر به انتظامی اهدا شد+ عکس

عکس‌هایی از تولد رضا کیانیان