پس از مرگ آلن دلون احتمال ساخت فیلم یا سریال از روی کتاب خاطرات آنتونی قوت بیشتری گرفته است.
چارسو پرس: آنتونی دلون، پسر آلن و ناتالی دلون به عنوان بازیگر در بیش از چهل فیلم ایفای نقش کرده و تجربه حضور روی صحنه تئاتر هم دارد. او چند فیلم‌نامه هم نوشته که هیچ‌وقت نفروخته.

او دو سال پیش در ماه مارس کتاب خاطراتش با نام عجیب «خانواده دلون/بین سگ و گرگ/Entre chien et loup» منتشر کرد که خاطرات او از دوران کودکی، جوانی، سرطان مادرش ناتالی است که تا آخرین نفس‌های مادر کنارش بود.


سوالاتی که آنتونی در این کتاب مطرح می‌کند، جهان‌شمول است: چطور می‌شود بر ترس‌ها چیره شد، زخم‌ها را التیام بخشید؟ چطور می‌شود الگوی والدین را دوباره برای فرزندان تکرار نکرد، الگوی تربیتی که عشق نخستین قربانی آن بوده است. و گویا این نفرین نسل به نسل منتقل شده است.


بیشتر بخوانید: اخبار و مطالب سینمای جهان


امتیاز کتاب آنتونی را مدیا وان خریده است که بزرگترین کمپانی تولید برنامه‌های تلویزیونی و سینمایی در فرانسه است و آنها پنجاه درصد از سهام کمپانی برد پیت، پلن بی‌را دارند و به این شکل برد پیت با ساخت این کتاب به فیلم یا سریال احتمالی ارتباط پیدا می‌کند. پس از مرگ آلن دلون احتمال ساخت فیلم یا سریال از روی کتاب خاطرات آنتونی قوت بیشتری گرفته است.

دلون می‌گوید که وقتی پاندمی شروع شد، مادرم در بستر بیماری افتاد و سال۲۰۲۱ درگذشت. پدرم سکته کرد و من را این دو و میریل دارک بزرگ کردند که پانزده سال با پدرم زندگی کرد و سال۲۰۱۷ چشم از جهان فرو بست. من می‌خواستم خاطراتم را بنویسم تا ماندگار شود و یادآوری کنم که پدر، مادر و میریل چه شخصیت‌های شگفت‌انگیزی داشتند.