نمایش «تجربه‌های اخیر» به نویسندگی امیررضا کوهستانی و کارگردانی بهاره اسدی شنبه 10 مرداد ماه میزبان خبرنگاران و عکاسان می‌شود.

 

سایت خبری تئاتر: نمایش «تجربه‌های اخیر» به کارگردانی بهاره اسدی که در سالن موج نو به روی صحنه می‌رود در نخستین شب اجرای خود شنبه 10 مردادماه ساعت 20:30 میزبان اهالی رسانه خواهد بود.

تجربه‌های اخیر بر اساس نمایشنامه‌ای از نادیا راس و جکوب ورن و روایت یک قرن در یک ساعت است. این نمایش پیش از این در سال 88 توسط این کارگردان در حوزه هنری اصفهان اجرا شده است و اکنون با نگاهی تازه از 10 مرداد تا 2 شهریور ماه به مدت 20شب در سالن موج نو به روی صحنه می‌رود.

بهاره اسدی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر تهران است. وی کارگردانی نمایش هملت ماشین (نوشته هاینر مولیر) در چهاردهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی و سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را ، در کارنامه خویش دارد. اسدی با اجرای این نمایش موفق به کسب جایزه ویژه هیئت داوران از جشنواره دانشگاهی شد. همچنین به خاطر کار، تکنیک و خلاقیت، از طرف کانون کارگردانان خانه تئاتر تقدیر و به عنوان پنج کارگردان جوان سال 1390، انتخاب شد.

بازیگران: مرضیه شاتر طوسی، مهدیه صدر نژاد، محمد خوشبختیان، یاسمن ادیبی، فائزه بختیاری، حسین سوفیان، دستیار کارگردان: رژین دلفان، طراح لباس: حدیث حسنوند، طراح دکور:حدیث حسنوند، عکاس: رژین دلفان (گروه هنری ری‌را) و امیر عباسیان.

خبرنگاران و عکاسان می‌توانند روز شنبه 10 مردادماه ساعت 20:30 نمایش تجربه های اخیر را در سالن موج نو به نشانی خیابان شریعتی، خیابان میرداماد، رودبار شرقی، پلاک 57 به تماشا بنشینند.

 

اخبار مرتبط:

افتتاح«سعادت لرزان مردمان تیره‌روز» در تماشاخانه باران

مرادخانی «چشم در برابر چشم» را تماشا کرد

سیامک صفری به رپرتوار نمایشنامه‌خوانی گروه «گیتی» پیوست.

«جنگ شب‌ها می‌رسد» در فرهنگسرای ارسباران

اجرای «رقص کاغذپاره‌ها» در تماشاخانه دراما

«به مراسم مرگ داداش خوش آمدی» در بوسنی اجرا می‌شود

گزارش تصویری نمایش «سعادت لرزان مردمان تیره روز» کارگردان: محسن علیخانی

علی سرابی با «چهار فصل» در کانادا به سر می‌برد

خوانش «پزشک نازنین» در در تماشاخانه فانوس

اجرای «ننه دلاور و فرزندانش» درنمایشخانه انتظامی

نسیم ادبی و حامد کمیلی با اتاق «۴۹۸» به روی صحنه می‌آیند

اجرای «تاراج‌نامه» در تالار محراب

از ترانه‌های محلی تا هامون بازها / موزیکال یا نئوآتراکسیون؟

درباره‌ نمایش «اولئانا» به کارگردانی علی‌اکبر علیزاد/ درباب منفور بودن قدرت