در آستانه برگزاری بيست و دومين دوره جشنواره بين المللی تئاتر كودک و نوجوان پوستر این جشنواره در جمع کودکان بی سرپرست و تحت پوشش بهزیستی همدان رونمایی شد.

 

سایت خبری تئاتر: دبیر جشنواره در این مراسم با بیان اینکه کودکان هدایای خدواند بروی زمین هستند، اظهار کرد: در جشنواره تئاتر کودک ونوجوان برآنیم تا محیطی شاد و مفرح برای کودکان فراهم کنیم.

شهرام کرمی گفت: رونمایی از پوستر بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک ونوجوان مقدمه ای برای آغاز لحظه های شاد برای کودکان است
رییس بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه جشنواره با هدف تقویت هویت فرهنگی ایرانی اسلامی در استان همدان برگزار می شود، افزود:  همدان به قطب کودک و نوجوان تبدیل خواهد شد و برنامه ها و کارها برای نزدیک شدن به این رویداد انجام شده است.
فاضل عبادی خاطرنشان کرد: برنامه ها و جشنواره های مختلفی مانند نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان و برگزاری جشنواره آیات در حوزه قرآن و عترت از دیگر برنامه های امسال در حوزه کودک و نوجوان است.
مدیرکل بهزیستی استان همدان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه ۱۷ هزار کودک تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند، گفت: تنها ۱۰ درصد از کودکان از مهدهای کودک استفاده می کنند.
اکبر سوری با تاکید بر اینکه کودکان در مهدهای کودک اجتماعی بودن را آموزش می بینند، اظهار کرد: هدف این است که جمع بیشتری از والدین را به ثبت نام کودکانشان در مهد های کودک ترغیب کنیم چرا که مهد ها مکانی برای آموزش کودکان هستند.
بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ۹ تا ۱۴ مهر ماه به دبیری شهرام کرمی در همدان برگزار می شود.
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط:

مهلت ارسال آثار به دومين سوگواره نمايشي «خمسه» تمديد شد

اجرای نمایش «خُمره» در فرهنگسرای نیاوران

تغییر در میزانسن‌های یک نمایش در پی آسیب‌دیدگی بازیگر

آیین رونمایی از وب‌گاه بانک نمایش‌نا‌مه برگزارمی‌شود

بهروز غریب‌پور برنامه‌های‌ جدید رپرتوآ تئاتر «آران» را تشریح کرد

آغاز اجرای «مجلس انتقام‌جویی هملت» با حضور شمس لنگرودی

ابتلای بیش از ۳۰ عضو خانه تئاتر به بیماری‌های خاص

معرفی نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

نقد «پیرمرد و ببر» توسط کانون ملی منتقدان تئاتر

بازگشایی تالار مولوی از دوم مهرماه

نمایشنامه‌های منتخب بخش صحنه‌ای تئاتر مقاومت اعلام شد

برنامه تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر اعلام شد

مشکل هنرمندان ایرانی از زبان رییس خانه تئا‌تر فرانکفورت