تعداد تماشاگران و آمار فروش سالن‌های مجموعه تئا‌تر شهر، تماشاخانه سنگلج و خانه نمایش اداره تئا‌تر تا جمعه ۲۵ تیر اعلام شد.

 

سایت خبری تئاتر: نمایش «مجلس ضربت زدن» به کارگردانی محمد رحمانیان و براساس نمایشنامه بهرام بیضایی که در سالن اصلی تئا‌تر شهر روی صحنه رفته بود، رکورددار میزان فروش و بازدید شد.

تئا‌تر شهر

مجموعه تئا‌تر شهر در گزارشی تعداد تماشاگران ۶ نمایش خود را به شرح زیر اعلام کرده است؛

نمایش «روزهای بی‌باران» به کارگردانی امین بهروزی در تالار سایه میزبان ۲ هزار و ۳۰۷ تماشاگر بوده است. این نمایش طی ۳۸ اجرای خود ۳۵۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال فروش داشته که شامل یک‌هزار و ۵۰۸ بلیت تمام‌بها، ۷۰ بلیت نیم بها، ۲۹۲ بلیت تخفیف‌دار و ۴۳۷ بلیت میهمان می‌شود.

نمایش «سفر به ‌‌نهایت دور» که تنها ۴ اجرای آن انجام شده نیز میزبان ۳۳۳ تماشاگر بوده است. این نمایش در تالار چارسو و با کارگردانی محمد می‌رعلی اکبری ۳۵ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال فروش داشته است. برای این نمایش ۷۳ بلیت تمام‌بها، ۸۵ بلیت تخفیف‌دار و ۱۷۵ بلیت میهمان ارائه شده است.

در تالار قشقایی نمایش «راهنمای تئا‌تر شهر» به کارگردانی نیکو ممدوحی طی ۷ اجرایی که پشت سر گذاشته میزبان ۲۵۴ تماشاگر بوده است و مبلغ فروش این نمایش ۳۰ میلیون ریال اعلام شده است. برای این نمایش ۱۰۸ بلیت تمام‌بها، ۴ بلیت نیم بها، ۵۰ بلیت تخفیف‌دار و ۹۲ بلیت میهمان ارائه شده است.

مجلس ضربت زدن رکورددار بازدید و فروش

نمایش «مجلس ضربت زدن» به کارگردانی محمد رحمانیان که در تالار اصلی این مجموعه روی صحنه بود طی ۳۲ اجرا میزبان ۲۰ هزار و ۳۱۱ تماشاگر بود و مبلغ گیشه این نمایش به ۶ میلیارد و ۷۰۲ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال رسید. برای این نمایش ۸ هزار و ۲۳۲ بلیت تمام‌بها، ۱۰۰۷۳ بلیت تخفیف‌دار و ۲۰۰۶ بلیت میهمان ارائه شده است.

نمایش «صندوقچه راز گنجور» دیگر نمایش تالار قشقایی نیز که کارگردانی آن را مرضیه نادری انجام داده طی ۷ اجرا میزبان ۳۰۱ تماشاگر بوده است. برای این نمایش فروش ۳۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال ثبت شده که حاصل ۹۶ بلیت تمام‌ب‌ها، ۸۰ بلیت نیم‌بها، ۳۵ بلیت تخفیف‌دار و ۹۰ بلیت میهمان است.

نمایش «پرواز عمود کبوتر دریایی...» نیز که با کارگردانی سیما شیبانی در تالار قشقایی ۷ اجرا را پشت سر گذاشته در این زمان میزبان ۴۸۶ تماشاگر بوده است. این نمایش با ارائه ۲۵۴ بلیت تمام‌بها، ۴۳ بلیت نیم‌بها، ۵۶ بلیت تخفیف‌دار و ۱۳۳ بلیت میهمان به فروش ۶۴ میلیون و ۶۰ هزار ریال دست پیدا کرده است.

سنگلج

در تماشاخانه سنگلج که میزبان نمایش «شیش و بش» به کارگردانی سیدجواد روشن است، تعداد تماشاگران هفته گذشته ۳۸۶ نفر اعلام شده است. این نمایش از ۲۰ تا ۲۵ تیر ۱۵۷ بلیت تمام‌بها، ۲ بلیت نیم‌بها، ۷۸ بلیت تخفیف‌دار و ۱۴۹ میهمان داشته است. مبلغ فروش این نمایش ۳۱ میلیون و ۸۳۱ هزار و ۵۰۰ ریال اعلام شده است.

خانه نمایش

خانه نمایش اداره تئا‌تر نیز که میزبان نمایش «هفت هشتم» به کارگردانی حمید اصغری تتماج و علی برجی است در هفته گذشته میزبان ۱۶۲ تماشاگر بوده است. سالن خانه نمایش از جمله سالن‌هایی است که بیشترین تماشاگران آن را هنرمندان و دانشجویان تئا‌تر تشکیل می‌دهند.



 

صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

 

اخبار تئاتر:

آخرین مهلت برای شرکت در بخش «جایزه استاد جواد ذوالفقاری» اعلام شد

محمد چرمشیر کارگاه نمایشنامه‌نویسی برپا می‌کند

چهارمین پاراگراف برای داود رشیدی منتشر شد

رحمانیان «آدامس‌خوانی» را کوتاه می‌کند

میثم عبدی «36 ژانویه‌ی 2005» را آماده اجرا می‌کند

اجرای «خوشبختی های کوچک سوسک شدن» از 30 تیر در تئاتر شهر

«شاه اوبو» در تئاتر باران اجرا می‌شود

«ویتسک» رضا ثروتی به اروپا می‌رود

رضا بابک زنگ پهلوانی را برای "قصه های من و تو و شاهنامه" به صدا در آورد

معرفی هیات انتخاب آثار فضای باز جشنواره تهران-مبارک

«من، تو، ما، شما» در تماشاخانه مشایخی روی صحنه است

اعلام آمار مخاطبان دو نمایش‌ «صور اسرافیل » و «بیرون پشت در»

«کوکاکولا» به مولوی می‌رود

گروه بازیگران و عوامل نمایش "خروس می خواند" تکمیل شد

جواد انصافی کارگاه آموزش سیاه بازی برگزار می‌کند

دلایل حضور امیر مهدی ژوله در تئاتر بیان شد

«تا یک بشمار» در بولونیا به صحنه رفت

رویا افشار بازیگر تئاتر شهرام کرمی شد

تمديد نمايش «پچپچه هاي پشت خط نبرد » تا پايان تيرماه

کارگاه‌های نمایش‌نامه‌نویسی موسسه­ اکبر رادی برگزار می‌­شود

اجرای «شک» در تماشاخانه سه‌نقطه

ژان‌لویی اکل در ایران کارگاه آموزشی تئاتر برگزار می‌کند

معرفی اعضای هیات انتخاب جشنواره تئاتر عروسکی تهران- مبارک

«سقراط» باز هم به تالار وحدت می‌رود

سام قریبیان از بازی در نمایش حمید امجد انصراف داد

حمید پورآذری نمایش «هنگامی که... » را در بنیاد امید مهر به روی صحنه می‌برد