نمایش «کچلو» به کارگردانی رضا کشاورز در سومین اجرای ۲۸ و ۲۹ مردادماه خود اتابک نادری پیام عزیزی، سامان دارایی، پندار اکبری بود .

 

به گزارش پایگاه خبری تئاتر: اتابک نادری بعد از دیدن نمایش  «کچلو» گفت :من نمایش «کچلو» را خیلی دوست داشتم و دلیلش ریتم بسیار خوب این نمایش بود. اصولا نمایش های ایرانی زیادی دیده ام، مثل روحوضی ها، خته حوضی و حتی آثار کودک با اشکال و نوع روایت های متفاوت. این اثر از نظر من پانتومیم ایرانی مبتنی بر خلاقیت، حرکت، تابلو سازی و کارگردانی درست بود.

کارگردان و بازیگر تئاتر در ادامه در رابطه با داستان این نمایش  افزود:  قصه چندان نیاز نیست که باز شود و همین که خط اصلی روایت نمایش را درک می کنیم، کافی است. بازی بازیگرها قابل قبول بود وبه طور کلی نمایشی بازیگر محور بود و حتی تغییرات دکور، لباس و فضا هم بر اساس بازیگر در صحنه صورت می گرفت. خیلی جذاب بود که حتی گذر زمان را حس نکردم و واقعا نمایش خوبی بود.

نمایش کچلو تا 12 شهریور ماه ساعت 18 در سالن استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه میرود.  علاقه مندان جهت تهیه  بلیط این نمایش می تواند به سایت تیوال به آدرس http://www.tiwall.com/store/kachalou  مراجعه یا با شماره -16 88814115 و27-88814125 مراجعه نمایند.


 

صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater



اخبار تئاتر

آغاز دور جدید «دوشنبه‌های نقد تئاتر» با نمایش «خروس می‌خواند»

عروسک‌های روباتیک در شانزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی

همکاری مجدد مهدی پاکدل و ایمان افشاریان در ˝فرانکشتاین˝

تخفیف تئاتر «امشب فقط برای تو» برای دانشجویان

«خسرو حکیم رابط» در بیمارستان بستری شد

دیدار سید حسن خمینی با عزت‌ الله انتظامی

جدول اجراهای شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران – مبارک

برگزاری کارگاه منطقه‌ای نمایشنامه نویسی

حمیدرضا آذرنگ مقابل دوربین کیمیایی رفت

سکوت در تماشاخانه سه نقطه

اجرای نمایش «کروماکی» تمدید شد

مدیر بخش عکس جشنواره تئاتر فجر معرفی شد

نگار فروزنده و بازی در تئاتر « زنانی كه به بزها خیره شدند»

نمایش "هنر"در کنش معاصر روی صحنه می‌رود

همایون غنی‌زاده با «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» در تالار وحدت

«جای خالی» در تماشاخانه همای سعادت

«صبح ب خیر» به صحنه می‌رود

معرفی طرح‌های منتخب دو بخش مسابقه تئاتر خردسال و تئاتر خیابانی

قطب‌الدین صادقی: تئاتر حرفه‌ای فرصت ماجراجویی ندارد

سمانه زندی‌نژاد «نسبیت خاص» را به زوریخ می‌برد

ایده‌های اجرایی بخش اجراهای محیطی تئاتر فجر ارزیابی شدند

انتقاد سیما تیرانداز از تماشاخانه‌های خصوصی