نمایشنامه «خمره» نوشته لوئیجی پیراندللو در اقامتگاه سفیر ایتالیا به نویسندگی لوئیجی ‌پیراندللو و طراحی، دراماتورژی و کارگردانی: مجید زارع زاده به روی صحنه رفت.

چارسو پرس: به گزارش مدیر رسانه ای پروژه ،نمایشنامه «خمره» نوشته لوئیجی پیراندللو در اقامتگاه سفیر ایتالیا  با به نویسندگی لوئیجی ‌پیراندللو،  و طراحی، دراماتورژی و کارگردانی: مجید زارع زاده  به روی صحنه رفت.
در خلاصه این نمایش آمده است: دن لوو، ارباب مستبد و خودرای دهکده، به‌تازگی خمره جدید و گران قیمتی را برای نگهداری روغن زیتون خریداری کرده است. او در محافظت از خمره جدید به توصیه های زیردستانش هیچ توجهی نمی کند و آن را در جای مناسبی قرار نمی دهد. از قضا خمره ترک برمی دارد و هیچ کس مسؤولیت شکسته شدن آن را گردن نمی گیرد. عاقبت رعیا و زیردستان دن لولو او را مجاب می کنند تا تعمیر کاری به نام زی دیما لیکازی را برای تعمیر خمره به کار بگمارد. اما دن لولو به توصیه های زی دیما درخصوص تعمیر خمره گوش نمی دهد و در کار او هم دخالت می کند و این باعث روی دادن فجایع خنده داری می شود.
در این نمایش محمدعلی محبوبی، مجید ‌زارع ‌زاده، محمدهادی مشکی، ساسان دزواریی، امیرعباس صالح، حسین جعفرپور، آیدا برنجی، مریم رضایی، امیرعلی زمان نژاد، امید ‌شیری، الینا حاتمی، محمدرضا حاجی محمدی، امیرمهدی علیزاده، به ایفای نقش پرداختند.
عوامل دیگری که در این نمایش نقش داشتند عبارتند از: دستیار کارگردان: مژگان دورنده راحم‌، تیمور احمدی، طراح صحنه: اسماعیل جعفری، مجید ‌زارع ‌زاده، ساخت دکور: اسماعیل جعفری، حسین سلیمی، احسان ‌رجب ‌زاده،  مشاور، جلوه های ویژه:جمشید اکبرزاده رضایی،مدیر صحنه: مژگان دوزنده راحم،دستیاران نور صدا و صحنه: محمدهادی مشکی، امیرعباس صالح،محمد حاتمی، معین فراهانی جوکار،طراح گریم: راحله نعمت زاده،مجری گریم: مجید ‌زارع ‌زاده، یگانه آقابابایی، هستی عرفانیان،عکاس و مدیر رسانه: پیام ‌احمدی ‌کاشانی انتخاب موسیقی و تنظیم مجدد:علی محمدی، سعید واشقانی،ساخت ساند افکت:جمشید اکبرزاده رضایی
همچنین سفیر ایتالیا پرونه در تهران در صفحه اینستای سفارت اعلام کرد:برداشت بدیعی به زبان فارسی از نمایش "خمره" اثر لوئیجی پیراندللو که بیانگر نوگرایی خیره کننده نویسنده سیسیلی است به روی صحنه رفت .


پرونه در ادامه به بازیگران تاثیرگزار گروه تئاتر متد برای اجرای تحسین برانگیز و تعهد مستمرشان به ارتقای روابط ایران و ایتالیا تبریک گفت.



مژگان