ادریس البا بازیگر سریال Hijack به تازگی تأیید کرده که فصل دوم این سریال در تابستان سال جاری میلادی فیلم‎‌برداری می‌شود.
چارسو پرس: سریال Hijack یکی از سریال‌های برجسته و محبوب سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس در سال گذشته میلادی به شمار می‌رفت که توانست با هنرنمایی ادریس البا در نقش اصلی توجه مخاطبان بسیار زیادی را به خودش جلب کند و برای فصل دوم تمدید شود.

فصل اول این سریال داستان یک مذاکره‌کننده برجسته به نام سم نلسون را روایت می‌کند که سعی دارد تا در پرواز دبی به لندن مسئولیت مذاکره با هواپیماربایان را در داخل هواپیما برعهده داشته باشد. این سریال به شکلی بسیار جذاب ساخته شده و تنش بسیار زیادی را به بیننده انتقال می‌دهد.

با اینکه خط داستانی فصل اول سریال به گونه‌ای طراحی شده که نیاز و ضروریتی برای ادامه دادن آن دیده نمی‌شود اما در کمال تعجب، این سریال در ماه ژانویه سال جاری میلادی از سوی سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس برای فصل دوم تمدید شد و خالقان آن یعنی جورج کلی و جیم فیلد اسمیت در حال کار روی فصل دوم آن هستند.

با این وجود، هنوز اطلاعات چندانی درباره فصل دوم سریال در دست نیست اما انتظار می‌رود که همانند فصل اول، بیننده‌ها در این فصل نیز شاهد ماجراجویی بسیار مهیج و پرتنشی باشند که در آن، بار دیگر سم نلسون خودش را در یک وضعیت مرگ و زندگی خواهد دید.

ادریس البا در مصاحبه تازه خودش بیان کرده که فیلم‌برداری فصل دوم سریال از ماه ژوئن سال جاری میلادی شروع خواهد شد و فیلم‌برداری آن نیز احتمالا تا اواخر سال ۲۰۲۴ میلادی طول خواهد کشید. ادریس البا اخیرا صداپیشگی شخصیت اصلی انیمیشن سریالی Knuckles را برعهده داشته، سریالی که پخش آن از تاریخ ۲۶ آوریل سال ۲۰۲۴ (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از سرویس آنلاین پارامونت پلاس شروع خواهد شد.