فصل نخست Fallout پس از پخش با بازخوردهای بسیار مثبت و قابل توجهی روبرو شده تا حدی که کمپانی آمازون آن را برای فصل دوم تمدید کرده است.
چارسو پرس: محبوبیت بازی‌های ویدیویی در طی یک دهه اخیر به حدی افزایش پیدا کرده که کمپانی‌های هالیوود را مجاب کرده تا دست به ساخت اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی مختلف و پرهزینه‌ای از این مدیوم بزنند. از آخرین بازمانده از ما شبکه HBO گرفته که رکوردهای متعددی را به ثبت رساند و جوایز گوناگونی را درو کرد تا کمپانی آمازون که به سراغ آی‌پی مشهور و پرطرفدار Fallout (فالوت) از استودیو بتزدا رفت و با نظارت خود شخص تاد هاوارد دست به تولید اقتباس جذابی زد که در طی یک هفته گذشته سر و صدای بسیاری به راه انداخته است.

این مجموعه تلویزیونی نه تنها طرفداران قدیمی و سرسخت فرنچایز فالوت را به سبب روایت داستانی جذاب در بستری از فضای پسا-آخرالزمانی حسابی به وجد آورده، بلکه موجب جذب مخاطبین جدیدی نیز شده که حتی به سراغ بازی‌های ویدیویی این فرنچایز نیز رفته‌اند. استقبال بی‌نظیری که کمپانی آمازون را مجاب کرده تا ساخته مشترک جاناتان نولان و لیزا جوی را به صورت رسمی برای فصل دوم تمدید نماید.
رئیس بخش آمازون ام‌جی‌ام استودیوز یعنی جنیفر سالک در بیانیه‌ای اعلام نموده که:

جاناتان، لیزا و باقی دست اندرکاران این مجموعه، نمایشی شگفت انگیز را به ارمغان آورده‌اند که تمام دنیا را مجذوب خود کرده است. انتظارات طرفداران این فرنچاز بسیار بالا بود و توانستیم تا پاسخگوی خواسته‌های آن‌ها باشیم و در عین حال میلیون‌ها طرفدار جدید را به سمت دنیای فالوت روانه نماییم. بسیار هیجان‌زده هستیم که تنها پس از گذشت یک هفته با افتخار تمدید این مجموعه را برای فصل دوم اعلام کنیم تا بیش از پیش با دنیای فالوت سر و کار داشته باشیم.

امید می‌رود که ساخت فصل دوم Fallout به مانند فصل نخست زمان‌بر نبوده باشد تا هر چه زودتر به دنیای وحشی و بی‌رحمانه این مجموعه تلویزیونی بازگردیم.